Nokia Lumia 920 ( İnceleme )

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ELumia

ELumia

Üye
Adreno225 ile Adreno320 arasındaki benchmark puanları cihazı aldığımda 1.5-2 yıl kullanabilirmiyim sorusunu kendime sorduruyor mesele bu.

Androidde kullanamayacağın kesin. Ama wp'de bilinmez. Bilinmediği içinde yorum yapmak olmaz.
 


Seglopsi

Seglopsi

Üye


Androidde kullanamayacağın kesin. Ama wp'de bilinmez. Bilinmediği içinde yorum yapmak olmaz.

birde şu var xbox oyunları oynanıyor, internet üzerinden çok kişiyle oynanabilecek felan diye facebooktan vs.. lanse edipte 10 ay sonra donanım yüzünden 3-5 oyuna mahkum etmesin bizi. Adreno225 saniyede 125 milyon üçgen çizebilirken, Adreno320 225 milyon üçgen çizebiliyor. yani 1.8 kat daha iyi.
 
mystiery_

mystiery_

Üye
cift cekirdekli diyor yazida elumia birader iyi bak
 
ELumia

ELumia

Üye
birde şu var xbox oyunları oynanıyor, internet üzerinden çok kişiyle oynanabilecek felan diye facebooktan vs.. lanse edipte 10 ay sonra donanım yüzünden 3-5 oyuna mahkum etmesin bizi. Adreno225 saniyede 125 milyon üçgen çizebilirken, Adreno320 225 milyon üçgen çizebiliyor. yani 1.8 kat daha iyi.

Tekrar söylüyorum, adreno 225 bile şu an çok iyi bir grafik işlemcisi. 320 ancak gelecek senenin işlemcisidir. Ki bence oyunlar görüntü kalitesinde en yüksek sınıra ulaştı bile bence. Daha gelişmiş bir işlemcinin gereği yok.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Bu gpu olayina fazla takilmayin bence. Cunku su andaki donanim iki yil fazlasiyla yeter. Buradaki ince ayrinti mevcut uygulamalar 480x800 cozunurluklu ekrana gore kodlanmisken 768x1280 ekrana nasil uyum sagliyor. Microsoft boyle bir problemin altindan kalkmis. Bugun uc yil once cikan iphone 3gs ile iphone5 ayni gpuya mi sahip de 3gs marketteki butun oyunlari acabiliyor.
 
ELumia

ELumia

Üye
cift cekirdekli diyor yazida elumia birader iyi bak

Onu kast etmedim. Nokia 4 çekirdek için erkek demişti. 2 değil.


- - - Eklendi - - -

Bu gpu olayina fazla takilmayin bence. Cunku su andaki donanim iki yil fazlasiyla yeter. Buradaki ince ayrinti mevcut uygulamalar 480x800 cozunurluklu ekrana gore kodlanmisken 768x1280 ekrana nasil uyum sagliyor. Microsoft boyle bir problemin altindan kalkmis. Bugun uc yil once cikan iphone 3gs ile iphone5 ayni gpuya mi sahip de 3gs marketteki butun oyunlari acabiliyor.

Yüce bilgin. Derdime tercuman oldun. :ehe
 
15097

15097

Üye
Bu gpu olayina fazla takilmayin bence. Cunku su andaki donanim iki yil fazlasiyla yeter. Buradaki ince ayrinti mevcut uygulamalar 480x800 cozunurluklu ekrana gore kodlanmisken 768x1280 ekrana nasil uyum sagliyor. Microsoft boyle bir problemin altindan kalkmis. Bugun uc yil once cikan iphone 3gs ile iphone5 ayni gpuya mi sahip de 3gs marketteki butun oyunlari acabiliyor.
:sirit:
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
Bu arada konu sahibininde işlemci yazısının yanına parentez içinde " S4 Plus" yazması talebinde bulunuyorum. Bazı insanlar normal bir çift çekirdek işlemci sanıyor.

aslında doğru bi ayrıntı... Nasıl kaçırmışım ben bunu???
 
  • Beğen
Tepkiler: ELumia
mystiery_

mystiery_

Üye
herneyse arkadasim sen vermek istedigim mesaji aldiysan sikinti yok.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Mahalle arkadasinizla konusuyormus gibi cumleler kurmamaya ozen gosterin. Sonu sizin icin iyi olmaz.
 
15097

15097

Üye
Türkiyeye tam olarak ne zaman geleceği hakkında bilgisi olan var mı?
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
Bu gpu olayina fazla takilmayin bence. Cunku su andaki donanim iki yil fazlasiyla yeter. Buradaki ince ayrinti mevcut uygulamalar 480x800 cozunurluklu ekrana gore kodlanmisken 768x1280 ekrana nasil uyum sagliyor. Microsoft boyle bir problemin altindan kalkmis. Bugun uc yil once cikan iphone 3gs ile iphone5 ayni gpuya mi sahip de 3gs marketteki butun oyunlari acabiliyor.

valla babacan o firma Apple, onlar parayı kazanmakta ustalar. bu sebepten şuan dünyadaki en değerli şirket. şuan Microsoft'u da geçti ki tarihinde Microsoft yüzünden (Win95 zamanları) batmak üzere olan bir firma. Adamlar ne yapacaklarını çok iyi biliyorlar durup dururken devir artık 4 çekirdekli işlemcilere geçtiğinde 2 çekirdekli A6 çıkartmazlar. neyse çok uzattım galiba ama ben geldiği ilk gün almayı planlarken Lumia920 yi, Adreno320 li telefonları bekleme kararı aldım. Nokia bu C7 yi aldık da ne oldu 5800 dan farkı yok gözümde..
 

DaNq3rB0y2

Üye
s3e kafa tutabilir :) insanların tercihi bazında yani :)
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Şu market takıntısı yapanlara kıl oluyorum.
Market 100.000 i geçti. Android yada ios gibi aynı uygulamanın 5 10 kopyası yok. Markette virüslu uygulamada yok. Hepsi microsoftun kontrolünden geçiyor ve markette yerlerini alıyor.
Birde daha Türkiyede bile satışa çıkmamış bir işletim sistemine sahip bir telefon için marketin 100.000 i geçmesi kimlere yetmiyor anlamıyorum..
Ayrıca window8 ve wp8 kernel uyumuna daha değinmedik bile.
 
15097

15097

Üye
Az kalmis o zaman yeni Lumialarla tanismamiza
 
ELumia

ELumia

Üye
Şu market takıntısı yapanlara kıl oluyorum.
Market 100.000 i geçti. Android yada ios gibi aynı uygulamanın 5 10 kopyası yok. Markette virüslu uygulamada yok. Hepsi microsoftun kontrolünden geçiyor ve markette yerlerini alıyor.
Birde daha Türkiyede bile satışa çıkmamış bir işletim sistemine sahip bir telefon için marketin 100.000 i geçmesi kimlere yetmiyor anlamıyorum..
Ayrıca window8 ve wp8 kernel uyumuna daha değinmedik bile.

Böyle insanarın olması çok gurur verici. :tebessüm:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt