Bu iki oldu. Buradan iki arkadaşımı da kaybettim. Allah Rahmet Eylesin, mekânı Cennet olsun İnşallah. Ölüm sebebi ne imiş?

böyle daha iyi oldu teşekkürler "
hep bir sonraki doğum gününü görememekten korkuyordu "abla görcekmiyim göremiyecem sanırım derdi" allah sevdiği kullarını cabuk alırmıs yanına

Allah rahmet eylesin. Bu 3.kaybımız sanırım..

