Lumia920 interneti icinde aylik 37£

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Lumia920 interneti icinde aylik 37£


Vodafone ingiltere lumia920 icin kampanyalarini acikladi. Sıfır pesinatla aylik 1gb internet paketi dahil 37£x24 ay taksitle lumia920 sahibi olabilirsiniz. Toplamda 2570tl gibi bir rakama geliyor. Tabi bunun icinden internet paketi fiyatini dustugumuzde telefon icin odenen para net olarak 2000tl'ye geriliyor. Aslinda 24taksit olmasi bir avantaj fakat vade farki odemek istemeyenler icin pek de iyi bir secenek gibi durmuyor. Bakalim ulkemizde ne gibi kampanyalarla satilacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady


komando04

komando04

Üye
abi blzlerdede böyle olursa faturasız hatlılar ne yapacak hem çok pahalı oluyor böyle
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Bizim operatörler nasıl kazıklarız diye düşünüyorlardır şimdi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
ELumia

ELumia

Üye
Ülkemiz için fiyatını bekliyelim.. Para birimlerini birbirine çevirerek bir yere varamıyoruz, morelimiz bozuluyor hatta. Ki zaten ülke vergilerine göre fiyat biçiliyor. Pound'u TL'ye çevirirsek çok yüksek oluyor. Bu arada ingiltere için normal bir fiyat gibime geldi.. (İnternet paketi hariç..)
 
nofear3458

nofear3458

Üye
pahalı gibi duruyor.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
goze pahali geliyor ama interneti zaten 250£ yapiyor. Bir de 24ay vadeyi ekleyince bence normal fiyat. İngilterede peşin 500£ fiyat verilmişti galiba.
 
  • Beğen
Tepkiler: ELumia
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Bizdeki operatörler de muhtemelen yağlanmış kazık fiyatından tabelaya asacaklardır.
O yüzden operatör yoluyla almayı düşünmüyorum.

Ben yarısını peşin, yarısını da karta taksit yaptırıp almayı istiyorum.
Hatta C6-01'i aldığım yere okutup taksit yaptıracağım tutarı azaltmak düşüncesindeyim.
Gözüm kulağım Nokia'da her gün :kıskıs: Net bir tarih ve fiyat bekliyorum...
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bizdeki operatörler de muhtemelen yağlanmış kazık fiyatından tabelaya asacaklardır.
O yüzden operatör yoluyla almayı düşünmüyorum.

Ben yarısını peşin, yarısını da karta taksit yaptırıp almayı istiyorum.
Hatta C6-01'i aldığım yere okutup taksit yaptıracağım tutarı azaltmak düşüncesindeyim.
Gözüm kulağım Nokia'da her gün :kıskıs: Net bir tarih ve fiyat bekliyorum...

:oke: ben Turkiye'den telefon alirken uyguladigim taktik buydu. Telefonumu satip yarisini peşin kalanina taksit yapardim:) hic farketmezdim odediklerimi.
 

oska1989

Üye
Bizdeki operatörler de muhtemelen yağlanmış kazık fiyatından tabelaya asacaklardır.
O yüzden operatör yoluyla almayı düşünmüyorum.

Ben yarısını peşin, yarısını da karta taksit yaptırıp almayı istiyorum.
Hatta C6-01'i aldığım yere okutup taksit yaptıracağım tutarı azaltmak düşüncesindeyim.
Gözüm kulağım Nokia'da her gün :kıskıs: Net bir tarih ve fiyat bekliyorum...

Yalnız o dediğin şeye oturmak isteyen binlerce gönüllü var ülkemizde.yoksa bu kadar abartmazlardı fiyatları
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Yalnız o dediğin şeye oturmak isteyen binlerce gönüllü var ülkemizde.yoksa bu kadar abartmazlardı fiyatları

Aslında gönüllülükten ziyade, biraz da imkansızlıktan gibi geliyor.
Peşin alacak durumu olmayan ama bir yandan da o telefonu kullanma zevkinden mahrum kalmak istemeyenler, operatörlerin belirlediği 24 aylık fahiş fatura ödemelerine ses çıkarmıyorlar. O şekilde telefon neredeyse 2 katı fiyatına geliyor ama taksit taksit ödediği için razı oluyor çoğu kişi.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bence de imkani olmayanlar icin bu kampanyalar bir imkan veriyor. Bence Turkiye'de 100tl civari tarife dahil bir kampanya olursa mantikli olabilir. Kullanim bedelini duşunce bai kampanyalarda telefon ucuza bile geldigi oluyor. Bu kampanyalarin cogunu takip ederim. Aylik konuşma,sms ve data paketini hesaplayinca bana mantikli geliyor aslinda.
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
türkiyede fiyatlar neden belli olmuyor arkadaşlar neden hep sona kalan biziz anlamıyorum

- - - Eklendi - - -

avrupada amerikada adamlar bir ay öncesinden fiyatları belirledi biz hala bekliyoruz
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
türkiyede fiyatlar neden belli olmuyor arkadaşlar neden hep sona kalan biziz anlamıyorum

- - - Eklendi - - -

avrupada amerikada adamlar bir ay öncesinden fiyatları belirledi biz hala bekliyoruz

nokia Türkiye'nin pazarlama konusunda ciddi eksiklikleri var. Bu sadece bu konuyla sınırlı degil. Reklam,halkla ilişkiler,bilgi kirliligini önleme konusunda dünyadan bihaberler.
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye


nokia Türkiye'nin pazarlama konusunda ciddi eksiklikleri var. Bu sadece bu konuyla sınırlı degil. Reklam,halkla ilişkiler,bilgi kirliligini önleme konusunda dünyadan bihaberler.
ve yazılım konusunda
da c6-01 belle refresh ne zaman gelecek diye soruyorum şu anda öyle bi yazılım yok diyorlar bir hafta sonra yazılım çıokıyor gelde kafayı yeme maxicep teki arkadaşlar onlardan daha çok şey biliyor vallahi :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ve yazılım konusunda
da c6-01 belle refresh ne zaman gelecek diye soruyorum şu anda öyle bi yazılım yok diyorlar bir hafta sonra yazılım çıokıyor gelde kafayı yeme maxicep teki arkadaşlar onlardan daha çok şey biliyor vallahi :D

yazilim guncelleme konusunda verebilecekleri tek bilgi nokia globalden gelen şablon bilgiyi Türkceye cevirmektir. Nokia Türkiye'nin bu konuda bir aciklama yapma yetkisi yok.
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
o zaman orda konuşma yasağı var demektir ;D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt