Android den symbiana geçtim çok mutluyum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
Android den symbiana geçtim çok mutluyum
evet bıraktım artık eski sistemi artık bende symbiandayım
 
  • Beğen
Tepkiler: alaStar


Metin MF

Metin MF

Üye
mutluluklar sana symbianla :ehe
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
hoşgeldin ağabey

- - - Eklendi - - -

(gitmeyiiiin !! :nono: )
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
:cool:
 
PriZm

PriZm

Üye
:|:oha::halay1::halay2::halay3:


sopa:
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
: ?
 
esokmen

esokmen

Üye
Sanirim symbiandan androide geceni cok gordum de bu ilk heralde burada
 
maxirabit

maxirabit

Üye
işletim sistemi olmayan,yani sakan çin telefonu alıp.''Mutluyum,radyasyonu bedenime,bedenime alıyorum'' diye bir konu açsak nolur ki:hmmm
Ambulans çağıran olurmu acaba(h)
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Herkes birgün androidli olacak ama geriye kalan 364 gün Symbian !

Hala Symbian !
 
dejavu178

dejavu178

Üye
hoşgeldin :ehe
 
x-scarface

x-scarface

Üye
hadi hayırlısı :D
 
kmesne

kmesne

Üye
zaten 5800 yokmuydu ?

androidden symbiana nasıl geçtin
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
:kotu:
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
evet ve hep burada olacağız
 
  • Beğen
Tepkiler: iyavuzoz ve ANIL
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt