esad_
Üye
slm aktifleştirmeyi yapamadim sadece hoşgeldiniz' MaxiCep Forum ´una Üye oldugunuz icin Tesekkür ederiz'yaziyoHocam 1 günlük bişe bana kayıt yaptıktan 1 gün sonra mesaj gelmişti, saat sabah 11 gibiydi sonra kullandım bitti,
dün bir arkadaşım içinde istemiştim ama gelmedi, bitti zannedersem ilk 300.000 başvuru içindi çünki![]()
--------------- Ekleme ---------------
slm ben aktifleştirmeyi yapamıyorum yardimci olurmusunuz.msj önemsizden gelen kutusuna aldim alakasi varmidir acaba


ya adamlar nasıl kıymış hemde 250 kontör'e hayla devam ediyormu tanıdık bir kaç arkadaş var gençturkcell ci