yaa benide yazın 1kere 1 haftalığına forumdan uzaklaştırıldım ve 2 kere ceza aldım.
ben yazmamaları büyük haksızlık olur.

bu konu çok saçma bi hal almaya başladı![]()

naptım lan benztn yakında kendime sınırsız ban atcam
ciddi misin? 
bu konu çok saçma bi hal almaya başladı![]()
