Astrosman
Üye
İhanetin bedelini ödedi.
hocam eğer yarın kardeşim gelmezse ben bir daha burada foruma girmem..!
İhanetin bedelini ödedi.
hocam eğer yarın kardeşim gelmezse ben bir daha burada foruma girmem..!

hocam eğer yarın kardeşim gelmezse ben bir daha burada foruma girmem..!
tatlım sakin ol karşında bi admin var. Üstelik kabız_civciv kendi kendine 1 günlük ban attı erol'la bi alakası yok.

Kabız, İhanet edenlere ihanet etti. Bunun hükmü daha ağır olmalı.![]()


your english is fail!Good for you![]()

