iPhone 5 24 saatte iki milyon sattı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iPhone 5 24 saatte iki milyon sattı
Apple, geçtiğimiz hafta içinde tanıttığı yeni iPhone’u ile kendi rekorunu kırdı. Şirketin yayımladığı basın açıklamasında, yeni nesil iPhone’un ön siparişlerde 24 saat içinde iki milyondan fazla sattığı belirtildi. Böylece, aynı süre içinde bir milyon adet sipariş edilen iPhone 4S’in de rekoru kırılmış oldu.
iPhone 4S'i 2'YE KATLADI













Apple, ön siparişle istenen telefonların büyük bir kısmının 21 Eylül’de tüketicilerin eline ulaşacağını açıkladı. Apple Pazarlama Müdürü Yardımcısı Phil Schiller, “iPhone 5’in ön siparişleri, önceden iPhone 4S’in elinde bulunan rekoru ikiye katladı.
"BUGÜNE KADAR ÜRETTİĞİMİZ EN İYİ ÜRÜN"

iPhone 5 bugüne kadar yaptığımız en iyi model, ürettiğimiz en iyi ürün ve müşterilerin bu üründen bizim olduğumuz kadar memnun kalmalarını istiyoruz” dedi.



10.1 cm ekran genişliği olan iPhone 5, gelişen kamerası, üç mikrofonu ve Retina Display görüntü özelliğiyle standart özelliklerde de iPhone 4S’i geride bırakıyor. A6 çipinin yeni iPhonu’e eskisinden iki kat hızlı kıldığı ifade edilirken, iOS 6 işletim sistemi, iPhone 5’e birbirinden yeni ve gelişmiş içerikler kazandırdı. Yeni dil seçenekleri eklenen Siri, dijital bilet uygulaması PassBook, şehirlerin üzerinde kuş bakışı gezinebildiğiniz FlyOver bu içeriklerden sadece bazıları.
ABD’DE SATIŞ KUYRUKLARI BAŞLAYACAK

iPhone 5, 21 Eylül Cuma günü yerel saatle 08.00’da ABD’deki 356 perakendeci mağazasında satışa sunulacak. Apple, ABD’li tüketicilere telefonu satın almalarının ardından bedeva konfigürasyon yardımı verileceğini açıkladı. Yeni nesil iPhone, 28 Eylül’de 22 ülkede daha satışa sunulacak. Bu ülkeler Avusturya, Belçika, Çek Cumhuriyeti, Danimarka, Estonya, Finlandiya, Macaristan, İrlanda, İtalya, Liechtenstein, Litvanya, Lüksemburg, Hollanda, Yeni Zelanda, Norveç, Polonya, Portekiz, Slovakya, Slovenya, İspanya, İsveç ve İsviçre.
ÇALIŞANLARA EN SON MODEL TELEFON

Yahoo'nun CEO'su Marissa Mayer, şirket çalışanlarına göderdiği e-mail'de, ABD'deki tam ve yarı zamanlı tüm çalışanlara iPhone 5 dahil en son model akıllı telefon dağıtılacağını belirtti. Mayer'ın çalışanlarına hediye edeceği listedeki telefonlar şunlar: iPhone 5, Samsung Galaxy S3, HTC One X, HTC EVO 4G LTE veya Nokia Lumia 920.
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL ve Esendağlı


Esendağlı

Esendağlı

Üye
Güzel cihaz neden satmasın ki,zaten iphone kullanıcıları numarasına ve özelliğine bakmadan çıkan yeni iphoneyi koşulsuz ve şartsız alıyor.bu arada Yahoo da çalışmak varmış,enson model telefon hediye ediyormuş çalışanlarına:)Haber için teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: tragedie
AHMED...

AHMED...

Üye
iphone yi kullananlar iphone den başka kullanmıyor benim bir arkadaş var oda sürekli apple kullanıyor ilk çıkan telefonundan 4s e kadar olanları hastalık yapıyor demekki insana
 

Lenneth

Üye
iphone yi kullananlar iphone den başka kullanmıyor benim bir arkadaş var oda sürekli apple kullanıyor ilk çıkan telefonundan 4s e kadar olanları hastalık yapıyor demekki insana

Bizim ulkemizdede ben Nokiadan baska telefon kullanmam diyen adam cok. Birazda aliskanlik sanirim.
 
Black-killing

Black-killing

Üye
Bizim ulkemizdede ben Nokiadan baska telefon kullanmam diyen adam cok. Birazda aliskanlik sanirim.

Nokianın menüsü standartlaşmış.Ki nokiada türkiyede yıllarca piyasada hakim kalmış.Millet alışmış neyin nerde olduğunu biliyor.Diğer telefonlarda farklı olduğu için ondandır .
 
AHMED...

AHMED...

Üye
Bizim ulkemizdede ben Nokiadan baska telefon kullanmam diyen adam cok. Birazda aliskanlik sanirim.

doğru diyorsun kardeş 5800 dan sonra bir daha nokia almam dedim ne hikmetse gittim yine nokia c6.01 aldım
 

MaxipmaN

Üye
c6-01 le takas edecek varsa edilir :D
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
buna 2 3 binlilra vermem ama lumia 920 bunu geçer
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
Parası olan alıyor..Bizim ülkede ki gibi değil ki fiyatlar..Aynı cihazı gel burda almaya kalk ittirirler adama kazığı..Nokia her kullanıcıya göre telefon üretiyor,sadece zengin kesimi düşünerek üretim yapmıyor.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Parası olan alıyor..Bizim ülkede ki gibi değil ki fiyatlar..Aynı cihazı gel burda almaya kalk ittirirler adama kazığı..Nokia her kullanıcıya göre telefon üretiyor,sadece zengin kesimi düşünerek üretim yapmıyor.

:oke:
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
İphone 5 bizde 3 bin liranın üzerinde olur diye düşünüyorum..Kim alacak ? Zengin kesim :)
 
komando04

komando04

Üye
valla nokia gerçekten aldığı paranın hakkını veriyor mükemmel kaliteli yapıyor telefonu şu bir gerçekki androidi nokia kullanmıs olsa idi şu an 4milyar insan nokia kullanıyor olurdu çünkü tek kötü seçimleri yada yapamadıkları işletim sistemi oda wp ile düzelecek gibi düşüyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt