:zong: aykut831 icadı.. %100 türk malı :ehe eveelden paylaşıldıysa özür :)
abandonware Üye Konu Sahibi Nokia'dan yeni bir cihaz.. (by aykut831) aykut831 icadı.. %100 türk malı eveelden paylaşıldıysa özür
Metin MF Üye Ben paylaşmıştım: http://www.maxicep.com/gereksiz-mesajlar-ve-deneme-mesajlari/aykutun-yeni-telefonu-646220.html
Ben paylaşmıştım: http://www.maxicep.com/gereksiz-mesajlar-ve-deneme-mesajlari/aykutun-yeni-telefonu-646220.html
abandonware Üye Konu Sahibi codblackops2' Alıntı: Genişletmek için tıkla ... Metin' Alıntı: Ben paylaşmıştım: http://www.maxicep.com/gereksiz-mesajlar-ve-deneme-mesajlari/aykutun-yeni-telefonu-646220.html Genişletmek için tıkla ... görmedim pardon... konu kilitlenebilir yada gerksizlere taşınabilir o zaman ama aykutu bilmeyenlerde var (mesela ben)
codblackops2' Alıntı: Genişletmek için tıkla ... Metin' Alıntı: Ben paylaşmıştım: http://www.maxicep.com/gereksiz-mesajlar-ve-deneme-mesajlari/aykutun-yeni-telefonu-646220.html Genişletmek için tıkla ... görmedim pardon... konu kilitlenebilir yada gerksizlere taşınabilir o zaman ama aykutu bilmeyenlerde var (mesela ben)