evet ama fayda etmedi yine deYeniden başlattın mı pc yi?
aynen kadesimMasaüstü araçlarından kastın su saat cpu degerleri felanmi
bekliyorum dostumdur hemen yapma bi' dakika..
nerreye atacam bunu peki
- - - Eklendi - - -
yoksa calıstıcak mıyım bunu

kardesim calıstırdım gadgets lar geldi sonra yine calısmayı durdurdu dedi ve geri gittiçalıştıracaksın![]()
kardesim calıstırdım gadgets lar geldi sonra yine calısmayı durdurdu dedi ve geri gitti
- - - Eklendi - - -
programda ayrıca Hata SİDEBAR.EXE BULUNAMADI DEDİ
bakıyorum..
yönetici olarak çalıştır demeyi unuttum
sağ tıkla ve yönetici olarak çalıştır 
sabahtır ugrasıyorum cözüm arıyorum ama yok. bekliyorum dostum

yine aynı tepkıyı verdi dostumprogram.. yine hata sidebar.exe bulunamadı dedibakıyorum..
- - - Eklendi - - -
yönetici olarak çalıştır demeyi unuttum
sağ tıkla ve yönetici olarak çalıştır
![]()

yine aynı tepkıyı verdi dostumprogram.. yine hata sidebar.exe bulunamadı dedi![]()
bakıyorum..Sistem geri yükleme yapmaktan başka çare yok. Böyle şeylerle çok uğraştım inan.
