maxicep in teknolaji canavarı aranıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Nedensiz-Sebebsiz

Nedensiz-Sebebsiz

Üye
    Konu Sahibi
maxicep in teknolaji canavarı aranıyor
arkadaşlar bır sorum var teknolojı ve pc den anlayanlar için... biraz önce masaüstü aracları yukledim sonra masaüstü aracları calısmayı durdurdu dedi ve artık hiç acılmıyor masaüstü aracları... yardımcı olun size zahmet..
 


Jomolocco

Jomolocco

Üye
Masaüstü araçlarından kastın su saat cpu degerleri felanmi
 
viktoreznov

viktoreznov

Üye
Yeniden başlattın mı pc yi?
 
viktoreznov

viktoreznov

Üye
Sistem geri yükleme yap.
 
abandonware

abandonware

Üye
dur hemen yapma bi' dakika..
 
Nedensiz-Sebebsiz

Nedensiz-Sebebsiz

Üye
    Konu Sahibi
sistem geri yükleme yaparsam cok geriye gider en son kı sıstem yukleme noktası olusturmamım uzerinden epey süre gecti ve epey oyun yukledim onlar gidebilir.

- - - Eklendi - - -

dur hemen yapma bi' dakika..
bekliyorum dostum
 
abandonware

abandonware

Üye
bunu indir:



- - - Eklendi - - -

yanlız yarın bağlantıyı silcem ona göre..
 
Nedensiz-Sebebsiz

Nedensiz-Sebebsiz

Üye
    Konu Sahibi
nerreye atacam bunu peki

- - - Eklendi - - -

yoksa calıstıcak mıyım bunu
 
Nedensiz-Sebebsiz

Nedensiz-Sebebsiz

Üye
    Konu Sahibi
abandonware

abandonware

Üye

kardesim calıstırdım gadgets lar geldi sonra yine calısmayı durdurdu dedi ve geri gitti


- - - Eklendi - - -

programda ayrıca Hata SİDEBAR.EXE BULUNAMADI DEDİ

:hmmm bakıyorum..

- - - Eklendi - - -

:ah yönetici olarak çalıştır demeyi unuttum :) sağ tıkla ve yönetici olarak çalıştır :good:
 
Nedensiz-Sebebsiz

Nedensiz-Sebebsiz

Üye
    Konu Sahibi
sabahtır ugrasıyorum cözüm arıyorum ama yok. bekliyorum dostum
 
Nedensiz-Sebebsiz

Nedensiz-Sebebsiz

Üye
    Konu Sahibi
:hmmm bakıyorum..

- - - Eklendi - - -

:ah yönetici olarak çalıştır demeyi unuttum :) sağ tıkla ve yönetici olarak çalıştır :good:
yine aynı tepkıyı verdi dostumprogram.. yine hata sidebar.exe bulunamadı dedi:ağlarım:
 
Nedensiz-Sebebsiz

Nedensiz-Sebebsiz

Üye
    Konu Sahibi
cok makbule gececek yardımcı olan arkadaslar...
 
abandonware

abandonware

Üye
bende çalışıyor :hmmm
 
viktoreznov

viktoreznov

Üye
Sistem geri yükleme yapmaktan başka çare yok. Böyle şeylerle çok uğraştım inan.
 
abandonware

abandonware

Üye
o dosyayı c sürücüsüne atıp tekrar dene (yönetici olark çalıştır deyip, tabi sidebar'ın çalışıyor olması gerek) ben yeniden yazıyorum..

- - - Eklendi - - -

Sistem geri yükleme yapmaktan başka çare yok. Böyle şeylerle çok uğraştım inan.

dur biraz uğraşsın öle..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt