Bartu'nun Favori Anime Listesi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
    Konu Sahibi
Bartu'nun Favori Anime Listesi
Müzik listemden sonra şiddetle önerdiğim animeleride paylaşayım dedim.

-Sword Art Online




Online oyunlar doruk noktasına ulaşmıştır.Kafaya geçirilen bir kask ile bir sanal dünyaya geçiş yapılabiliyor tıpkı Tron filmlerindeki gibi.Fakat oyunun yöneticisi psikopat olduğu için çıkışları kapıyor ve insanları oyunun içine hapsediyor.Anime'de Kirito ve Asuna'nın hikayesini anlatıyor ve şu sıralar izlediğim ve en beğendiğim anime diyebilirim.Daha sadece 10 bölümü var ve ilk sezonu 25 bölüm sürecek.Her pazar Japonya'da yayınlanıyor ve pazar akşam üstüne en geç pazartesi sabahına altyazısı geliyor...Son bölümde heyecandan ağlamak üzere olduğumuda ekleyeyim.



- Bakuman

Mangaka olmak isteyen karşılarına Niizuma Eiji adlı (Aşırı sempatik) çok büyük bir rakibin olduğu 2 gencin hayallerini, yaptıklarını anlatıyor.Mangaka manga çizen, yazan kişilere verilen isim.Mangalara ise kısacası japon çizgi romanı diyebiliriz.Animelerde zaten mangaların animasyona çevrilmiş halidir.Bu 2 ortağın çalışmalarının yanında aşk, heyecan, azim gibi unsurlarda işleniyor.Öyle aman aman, olağanüstü bir durum yok ama çok güzel bir azim hikayesi ve her izleyeni kesinlikle kendisine bağlıyor.Toplam 25'er bölümlük 2 sezondan oluşuyor ve 3. sezonuda 3 ekimde başlıyor.



-Death Note



Polisiye sevmeme rağmen en sevdiğim 3. anime olabilecek düzeyde bir yapıt.Zaten fanlarının çokluğuda bu başarıyı kanıtlıyor.Şinigami Ryuk'un (Ölüm Meleği) insan öldürmek için kullandıkları defterlerden birini insanlar dünyasına atmasıyla başlıyor hikayemiz.Kitabı bulan Yagami Raito kitabı kendi menfaatleri için değil insanoğlunu şuçtan temizlemek için kullanır ve kendisini yeni dünyanın tanrısı olarak adlandırır.Suçluları öldürmesine karşı koymaya çalışan, suçluların cezalarının eski yollardan çözülmesini sağlamaya çalışan dünyaca ünlü dedektif L (Lawliet) ona karşı koymaya çalışır.Ardından mükemmel stratejik savaşlar başlar.Toplam 37 bölümü mevcut.



-Ao No Exorcist



Dünya, ayna gibi birbirine zıt iki farklı boyuttan oluşmaktaydı: İnsanların yaşadığı Assiah ve iblislerin hüküm sürdüğü Gehenna. Bu iki boyut arasında iletişim ve seyahat mümkün olmamasına rağmen iblisler, insanların ruhlarını ele geçirerek Assiah'a ulaşabiliyorlardı.İblislerin tanrısı Şeytan, kendisini barındırabilecek kadar güçlü bir insan bulamadığı için Gehenna'da sıkışıp kalmıştı. Bunu aşmak için, bir insan kadınından Okumura Rin adında bir çocuk sahibi oldu.Şeytan'ın oğlu, babasına yardım edecek mi, yoksa başka bir şeye mi dönüşecek? Bir ruh kovucuya mı? Ayrıca bu anime'ninde çıktıktan sonra büyük patlama yaptığını ve manga satışlarında Naruto, Bleach, Fairl Tail gibi devleri bile geçtiğini hatırlatalım.Toplam 25 bölümü ve 1 tane de OVA bölümü mevcut.Ayrıca avatarımdaki karakterde (Mephisto) bu animede bulunuyor ve animenin en sempatik karakterlerinden ^^



Kod:
Yeni Animeler Eklenecektir.

Yakında yeni favori listelerimde gelicek ^^
 


doctorrr

doctorrr

Üye
şu deathnote güzel :evet:
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
    Konu Sahibi
şu deathnote güzel :evet:

Sword Art Online'ı kesin izle.Yok böyle bir şey.Cidden mükemmel yani.Benim gözümde bakuman'ı bile geçebildiyse ötesi yoktur zaten.10 bölümcük zaten 1 güne biter :kıskıs:
 
15097

15097

Üye
Bakumaan!! :kıskıs:
 
doctorrr

doctorrr

Üye


Sword Art Online'ı kesin izle.Yok böyle bir şey.Cidden mükemmel yani.Benim gözümde bakuman'ı bile geçebildiyse ötesi yoktur zaten.10 bölümcük zaten 1 güne biter :kıskıs:
yarın indiriyim onu 10 bölümse yolda falanda izlenir atarım tele anaaa :D
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
yakup_281

yakup_281

Üye
yaw bunları nerden ve nasıl izliyorsunuz bu yaşta
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
    Konu Sahibi
yaw bunları nerden ve nasıl izliyorsunuz bu yaşta

Sen ciddi misin ? Anime çizgi filmden çok farklıdır ve çoğunlukla çocuklara hitap etmez.Hatta Hentai diye +18 bir alanı bile vardır...Özellikle Death Note gibi animeleri zaten çocuklar izlesede anlamaz.Yıl olmuş 2012 2013 geldi geliyor hala Türkiye'mde Anime'ye çizgi film muamelesi yapılıyor...Valla zihinsel olarak çöktüm şuanda.
 
yakup_281

yakup_281

Üye

yaşta ne var hafız? o_O biz kültürlü çucuklarız :smartass: :D

yaw büyüdük daha bunlar izlenir mi

- - - Eklendi - - -



Sen ciddi misin ? Anime çizgi filmden çok farklıdır ve çoğunlukla çocuklara hitap etmez.Hatta Hentai diye +18 bir alanı bile vardır...Özellikle Death Note gibi animeleri zaten çocuklar izlesede anlamaz.Yıl olmuş 2012 2013 geldi geliyor hala Türkiye'mde Anime'ye çizgi film muamelesi yapılıyor...Valla zihinsel olarak çöktüm şuanda.

valla kardeş ben en son yugioh ve digimon izledim eğer onlarda anime sayılıyorsa eğer
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
    Konu Sahibi
yaw büyüdük daha bunlar izlenir mi

-.- Zaten animeler çocuklar için değildir demiştim sana.Çocuklar için olanları vardır fakat hepsi çocuklar için değildir.Git bir bak anime manga neymiş ne değilmiş en çok kaç yaş kitlesine satarmış, ara dalları nelermiş...Çizgi film değil bunlar kardeşim :nono:


- - - Eklendi - - -

yaw büyüdük daha bunlar izlenir mi

- - - Eklendi - - -



valla kardeş ben en son yugioh ve digimon izledim eğer onlarda anime sayılıyorsa eğer

Evet ikiside anime ama daha çok çocuksu animeler.İstersen sana bir kaç anime önereyim ailenin yanında izlemeye kalkış...
 
yakup_281

yakup_281

Üye


-.- Zaten animeler çocuklar için değildir demiştim sana.Çocuklar için olanları vardır fakat hepsi çocuklar için değildir.Git bir bak anime manga neymiş ne değilmiş en çok kaç yaş kitlesine satarmış, ara dalları nelermiş...Çizgi film değil bunlar kardeşim :nono:


- - - Eklendi - - -



Evet ikiside anime ama daha çok çocuksu animeler.İstersen sana bir kaç anime önereyim ailenin yanında izlemeye kalkış...

niye aile ile?
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
    Konu Sahibi

Bir bölüm 20 dakika sürüyor 10. dakikasından sonra bunlarımı izliyorsun diye evlatlıktan red edebilirler seni.Hani çocuk şeyiya aile ile izlemen problem olmaz -.-

Biraz sert çıktım ama herkese anime'nin çizgi film olmadığını anlata anlata dilimde tüy bitti...
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
bakuman mı bakugan mı

:kıskıs: bakugan başkaydı :kıskıs:
 
night_jack

night_jack

Üye
Yıllar öncedir bir mangadır gider:)
ilk basilisk ile başladım,daha sonra hellsing en sonda death n. ama çok bakmadım şimdiyse aklıma eserse:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

systemchi
Cevap
1
Görüntüleme
4K
dark_witch


Üst Alt