mobil facebook farklılığı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yakup_281

yakup_281

Üye
    Konu Sahibi
mobil facebook farklılığı
aynı telde aynı tarayıcıda arkadaşın facesi böyle benim ki normal
 


aakmann

aakmann

Üye
telefonu hacklemişmi sordunmu ??
 
aakmann

aakmann

Üye
normal nokıa tarayıcısı mobil facebooku açar ama telefonu hacklersen bu olmaz yada arkadaşın başka internet tarayıcısı indirmiş
 
15097

15097

Üye
:hmmm

- - - Eklendi - - -

:hmmm
 
serinaga

serinaga

Üye
Bir yerde sürüm yada versiyon farklılığı olmalı ...
 
aakmann

aakmann

Üye
bunun hakkında bilginiz varmı arkadaşın telefonun kendi internet tarayıcısındanmı giriyor
 
aakmann

aakmann

Üye
ewt nokıa da böyle ama androidde facebook uygulaması ile giriyor olmasın ?
 
badmus

badmus

Üye
hayir androidde opera tarayicisindan giriyor simdi bende girdim ama bende degisiklik yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: yakup_281
aakmann

aakmann

Üye
operanın ayarlarında gelişmiş mobil deskop diye seçenek var fark olmuyormu
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Dayımda Samsung gio var normal tarayıcıdan faceye girdiği zaman aynen bu şekilde giriyor, bu görüntüde ki facebook'u ''' ''' veya ''' ''' adresinden de faceyi bu şekilde kullanabilirsiniz :)
 
15097

15097

Üye
Touch facebook yada m.facebook.com farklılıgıdır muhtemelen :evet:

- - - Eklendi - - -

Touch facebook yada m.facebook.com farklılıgıdır muhtemelen :evet:
 
yakup_281

yakup_281

Üye
    Konu Sahibi
hayir androidde opera tarayicisindan giriyor simdi bende girdim ama bende degisiklik yok.
evet androidten opera mini ile giriyorum
Dayımda Samsung gio var normal tarayıcıdan faceye girdiği zaman aynen bu şekilde giriyor, bu görüntüde ki facebook'u ''' ''' veya ''' ''' adresinden de faceyi bu şekilde kullanabilirsiniz :)

arkadaşım orda m. yazıyor yani x yada touch değil zaten onlar operalarda verimli olmuyor

bakın ne demişim aynı tel aynı tarayıcı evet tel hackli (rootlu) bunla alakası yok ben çıkıyorum o giriş yapıyor ben giriş yapıyorum farklı deneme olabilir ama bakalım ben yenisini beğendiğim için öyle olmasını istiyorum
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
bende ara sira boyle oluyodu ama sonra normale donuyodu hep
 
avcitalip

avcitalip

Üye
:hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt