[MOD] Tema Grafik Değiştirici... DustoJniK

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DustoJniK

DustoJniK

Üye
    Konu Sahibi
[MOD] Tema Grafik Değiştirici... DustoJniK
Bu Program İle Bir Temadan Diğer Bir Tema'ya


- Uygulama simgelerini
- Mesaj simgelerini
- Medya galerisi simgelerini
- Klasör simgelerini
- İşlem kaydı ve Gprs simgelerini
- Ayar simgelerini
- Phonebook ikonlarını
-
Ve diğer ikonları değiştirebilirsiniz.

Not : Alıntıdır..
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: uyduturk, yaren_dede, SymbianHacker ve 5 diğerleri


arslanla

arslanla

Üye
Teşekkürler
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Önizleme olduğunda kullanıcılar için daha anlaşılır olur paylaşım için teşekkürler.:oke:
 
DustoJniK

DustoJniK

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler :) Ben Herkes bunu biliyor sanıyordum Yoksa Daha önceleri paylaşırdım. symbianhackerin yardım konusunda bu sorunu gördüm. Bende eskimesin bari ekliyim dedim millet faydalasın istediği temanın ikonlarını istediğine eklesin. Rahatladım Şimdikkk :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Teşekkürler :) Ben Herkes bunu biliyor sanıyordum Yoksa Daha önceleri paylaşırdım. symbianhackerin yardım konusunda bu sorunu gördüm. Bende eskimesin bari ekliyim dedim millet faydalasın istediği temanın ikonlarını istediğine eklesin. Rahatladım Şimdikkk :)


Bende kontrol ettim ama umarım farklı bir isimle verilmemiştir ama bu son kapsamlı olanı.:oke:
 
DustoJniK

DustoJniK

Üye
    Konu Sahibi
Verilmemiş çünkü bu sistem modlama bölümüne açılır anca moderatörüm :)
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Verilmemiş çünkü bu sistem modlama bölümüne açılır anca moderatörüm :)


yok sorun değil tema bölümünde bunun farklı versiyonu var daha önceden sorun değil tabiki burda kalsın konu ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: DustoJniK
DustoJniK

DustoJniK

Üye
    Konu Sahibi
En güzeli bu ben hep bununla değiştiriyordum :)
Örnek Resim :




:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Program alıntıdır yazılırsa iyi olur :oke:
 
DustoJniK

DustoJniK

Üye
    Konu Sahibi
Yo kimseden almadım Yabancı Sitesinden Bulmuştum 1 Ay Önce Sitenin İsmini mi vereyim :)

Fakat İstersen Yazarım Alıntıdır diye sorun değil..
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
DustoJniK

DustoJniK

Üye
    Konu Sahibi
Tam olarak hatırlamıyorum da yabancı bir site idi hatırladığım bu ....

Winrar dosyası içinde var alınan site Simge değiştirme diye aratmıştım google..

sıkıntı yapacaksa düzelttim soruna gerek yok ..
 
Bessonnitsa

Bessonnitsa

Üye
Paylaşım için teşekkürler ...
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
abi muhteşemsin :oke: harika program akşam deneyeceğim:oke: çok :tşk:
 
DustoJniK

DustoJniK

Üye
    Konu Sahibi
u_cosar

u_cosar

Üye
teşekkürler süper oldu bu :)
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
o değilde resimdeki avkon2 yi bilen varmı ?
 
DustoJniK

DustoJniK

Üye
    Konu Sahibi
Resimler Benim Telefona Ait Bana Sorsana :)
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
iyimiş :D Bana atarmısın avkonu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt