Galaxy S3 fena patladı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S3 fena patladı!
Galaxy S3 satışları öyle patladı ki; Samsung bile bu kadarını beklemiyordu. Peki neden böyle oldu?



Apple'ın Samsung'a karşı kazandığı patent davasının ardından Galaxy S3 satışlarında artış yaşandığı bildiriliyor. Biraraştırma şirketine göre Galaxy S3'ün stoğu bazı mağazlarda tükenmiş durumda.

Araştırma şirketi Global Equities Research'ün 16 perakandeci üzerinde yaptığı araştırmaya göre iki Costco mağazasındaki AT&T ve T-Mobile üzerinde çalışan Galaxy S3'ler tükenmiş bulunuyor. Rapora göre diğer bir mağazada ise tüm AT&T modelleri satılmış. Araştırmaya dahil edilen 3 Sprint mağazasından 2'sindeki Galaxy S3'lerin tükendiği söyleniyor.

Global Equities idari direktörü Trip Chowdhry, 3 Verizon mağazasında hala Galaxy S3 stoğu bulunduğunu söylüyor. Chowdhry'ye göre mağazalar, son bir aydır iPhone'dan daha çok Galaxy S3 satıyor.

Chowdhry, Galaxy S3'ün satışlarının artmasını tüketicilerin onu bir daha bulamama endişesine bağlıyor: "Samsung Galaxy S III çok iyi ve popüler bir telefon. Jürinin kararı dolayısıyla insanlar muhtemelen onu bir daha satın alamayacaklarını düşünüyorlar."
 


system32dll

system32dll

Üye
oha bu aralar samsung parayı götürüyo valla :D
 
MrTech

MrTech

Üye
Samsung Alsınlar Biraz Kullandıktan Sonra Cepte Patlar :D
 
system32dll

system32dll

Üye
Bu alanların çoğı prestij için alıyo yoksa androidden bi halt anladıkları yok mesala iş adamlarına örnek vereyim piyasadaki en çok satılan en pöpüler telefon neyse onu alıyolar parayada acımıyolar :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: CasuS_87
MrTech

MrTech

Üye
Bu alanların çoğı prestij için alıyo yoksa androidden bi halt anladıkları yok mesala iş adamlarına örnek vereyim piyasadaki en çok satılan en pöpüler telefon neyse onu alıyolar parayada acımıyolar :ehe
Para Bende Olsa ne Alırdım Düşünemedim :D
 
El-CD

El-CD

Üye
Yahu 2 kisi s3 almis bugun 2sine de yardimci oldum arkadas daha ozelliklerini bilmiyolar. Almayin arkadas verdiginiz paraya yazik gunah valla ya
 
  • Beğen
Tepkiler: system32dll ve kullanıcıadları
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Adamlar götürdü parayı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: system32dll
Sercan1Yaman

Sercan1Yaman

Üye
bende patlamış sandım öyle girdim ya :D
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları

MaxipmaN

Üye
bende pert oldu sandım
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
galaxy s3'ün çakması yok iphone klasik oldu artık herkeste var bir de s3 kadar karizması yok adam zaten telefondan anlamıyor şekil dursun pahalı dursun diye alıyor :)
 
R.A.M

R.A.M

Üye
ama iyi para zulalamıştır :) Zenginin parası fakirin çenesi hesabı konuşuyoruz burda işte :D
 

osicik

Üye
büyük ekran garip geliyordu insanlara artık gözler falan alıştı duruma ve büyük boy teller tutuluyor bide para varsa neden s3 olmasın :):)
 
lordufuk

lordufuk

Üye
S3 güzel telde tasarımda birazdaha iyi olabilirdi ama telefon tasarım dışında güzel :D
 
15097

15097

Üye
Samsung beklemiyormuş.Demek ki o kadarda (!) iyi bir cihaz yaptıklarına tam anlamıyla inanmamışlar :hmmm
 
muqiwara

muqiwara

Üye
Adamlar Parayı Tırla Taşıdı :)
 
Epple

Epple

Üye
Apple satislari azalmis. Ee bi zahmet azalsin yeni nesil iPhone'un sonbaharda cikacagi kesindi zaten. Adam gidip 4s mi alsin su tarihte :D
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Bende birinin cebinde patladı falan sanmıştım başlığı okuyunca:D
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Bu alanların çoğı prestij için alıyo yoksa androidden bi halt anladıkları yok mesala iş adamlarına örnek vereyim piyasadaki en çok satılan en pöpüler telefon neyse onu alıyolar parayada acımıyolar :ehe

aynen öyle adam iphone alıyor mesela adama telefonuna bakabilirmiyim diyorsun ve app store'a girmeye çalışıyorsun kimisi daha oraya bile girmemiş :ehe sadece arama ve mesaj atmak için kullanıyorlar :ehe arada kamerayı falan da açıyorlar :)


- - - Eklendi - - -

Apple satislari azalmis. Ee bi zahmet azalsin yeni nesil iPhone'un sonbaharda cikacagi kesindi zaten. Adam gidip 4s mi alsin su tarihte :D

yani şuanda 4s almak mantık işi değil aslında:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt