yardımcı olursanız sevinirim lütfen !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aakmann

aakmann

Üye
    Konu Sahibi
yardımcı olursanız sevinirim lütfen !!!
arkadaşlar ben kısa süre içerisinde elektirikli bisiklet almak istiyorum bu konu hakkında fazla bilgim yok 500w 250w olanları var 500w dan sonra ehliyet gerekiyo gibi yazılar okudum hangi markayı önerirsiniz bilgisi olanlar lütfen birşeyler yazsın şimdiden teşekkürler :)
 


uğur e

uğur e

Üye
admlar motor kulanyo ehlyt almıyo sen bısiklete mı kafayı taktn
 
night_jack

night_jack

Üye


Onlarin yaptiklari yasadisi :nono:
Çok gördü heralde,ondan olabilir.
Ama nedense ben hiç görmüyorum nerdeyse?
Cezası yüksek olduğundan öyle ehliyetsiz kulanan falan nerde yaa
Tamam sanal diyoruz ama gerçekten onların yazdıklarında da biraz gerçeklik payı olsada bizde birşeyden sayıcağız.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
onun yerine git renault twizy al aynı şey :D
 
night_jack

night_jack

Üye
onun yerine git renault twizy al aynı şey :D
Türkiyede hondaların hybrid'i bile yeni yeni görünüyor:D
Bizimkilerin elektrikli,araba anlayışı farklı olduğundan normal arabaya yönelmek daha mantıklı oluyor.
Başka bir yerde bir prius,burdaysa 4tane fiyatına geliyor:D
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
Türkiyede hondaların hybrid'i bile yeni yeni görünüyor:D
Bizimkilerin elektrikli,araba anlayışı farklı olduğundan normal arabaya yönelmek daha mantıklı oluyor.
Başka bir yerde bir prius,burdaysa 4tane fiyatına geliyor:D
olum korede falan hidrojen dolum tesisi yaptırdı hyundai vee şuan prıus dediğin araba fransada taksi aracı
 

sasasahamza

Üye
ne kadar yüksek watt alırsan okadar hız güç olur. Tabi elektiri diğerlerine gore daha çabuk biter ama sanmıyorum. Adamlar bunun bilincinde
 
aakmann

aakmann

Üye
    Konu Sahibi
önerdiğiniz marka varmı ?
 
night_jack

night_jack

Üye

olum korede falan hidrojen dolum tesisi yaptırdı hyundai vee şuan prıus dediğin araba fransada taksi aracı
Havayla çalışanını üretiyorlar,güneşle çalışanını geliştiriyorlar.
Aslında elektrikli arabalarda komforda yok hem komfor hem az yakan çok kaçan türde araç,samanlıkta iğne aramak gibi:ehe
Bio disel olayını bilirsin zaten sizin oralarda yaygın,bizim zekiilerde onu kaçak mazot diye satıyor yemeklik yağı:d:
Tabi şu yanı var kızartmalık yağı süzdüğün zaman dizel bir arabayı biraz evrimleştirmeyle normal bir araba gibi çalıştırıyor egzozdanda artık buram buram patates kızartması solursun:kop:

- - - Eklendi - - -

önerdiğiniz marka varmı ?
Antalyada şehir merkezinde,falansan kullanabilceğini sanıyorsan bence biraz daha düşün derim,kendim motorsiklet kullanırken adamlar üstüme üstüme sürüyordu:)
 
aakmann

aakmann

Üye
    Konu Sahibi
bizde onların üstüne sürerizz :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt