Karakartal`a ilk yarı yetti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Karakartal`a ilk yarı yetti


Spor Toto Süper Lig'de Beşiktaş, Karabükspor deplasmanında ilk yarıda bulduğu gollerle 3-0 galip geldi ve bu sezonki ilk galibiyetini aldı. Siyah-beyazlı ekibe 3 puanı getiren goller Fernandes(2) ve Uğur Boral'dan geldi.
Maça çok hızlı başlayan Beşiktaş, henüz 5. dakikada 1-0'lık üstünlüğü sağladı. Sağ taraftan Hilbert'in ortasında top, arka direğe sekti. Orada topla buluşan Portekizli Fernandes, düzgün bir vuruşla Karabükspor filelerini havalandırdı.
Bu golün de verdiği moralle siyah-beyazlılar, oyunun kontrolünü tamamen eline aldı. Rakibine özellikle orta sahada top göstermeyen Beşiktaş, üst üste yakaladığı pozisyonlarla 2. golü aradı.
Maçın 30. dakikasında da Beşiktaş'ın ikinci golü geldi. Sol kanattan hareketlenen Uğur Boral, Selim Teber'i çalımladıktan sonra ceza sahasına girdi. Orada sağ ayağıyla sert bir şut çıkaran Uğur, Beşiktaş adına farkı 2'ye çıkardı. Uğur Boral, eski günlerini hatırlatan bir golün altına imzasını attı.
İlk yarıda çok istekli oynayan Samet Aybaba'nın öğrencileri, 34'te skoru 3-0 yaptı. Batuhan Karadeniz'in ara pasıyla hareketlenen Portekizli, kalecinin yanından topu ağlara gönderdi ve takımı 3 farklı üstünlüğe taşıdı.
Bu dakikadan sonra çok rahat bir oyun sergileyen Beşiktaş, mücadelenin ilk 45 dakikasını da 3-0'lık skorla tamamladı.
Siyah-beyazlılar, ikinci yarıda tempoyu oldukça düşürdü. Bu zorlu deplasmanda elde ettiği 3 farklı skor avantajını korumak isteyen Beşiktaş, yakaladığı pozisyonlarda da tehlikeli olmayı başardı. Bu pozisyonlarda ise Karabükspor kalecisi Vjekoslav Tomic'i geçemedi.
En azından farkı azaltmak için Beşiktaş kalesine yüklenen ev sahibi Kardemir Karabükspor, skoru değiştirecek golü mücadelenin sonuna kadar bulamadı ve siyah-beyazlı ekip, sahadan 3-0 galip ayrıldı.
Bu sonucun ardından Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'deki ilk galibiyetini elde etti. Karabükspor ise 1 puanda kaldı.
 


MetQ7

MetQ7

Üye
Bu yıl benim takımdan hiç ümidim yoktu ama nazar değmesin çok güzel gidiyoruz.Bi de hakemler maçları daha adam gibi yönetse şampiyonluğun en büyük adayı biz oluruz
 
haltie

haltie

Üye
Iddiam devam ediyor ligin en iyi oyuncusu fernandestir açık ara.

Olcay mükemmel bir oyuncu gerçekten bize çok faydalı olacak,

Batuhan harika gidiyor insaalah artık düzenli bir oyuncu olur yıllardır adını duyduğumuz bir oyuncu ve daha 21 yaşında önünde çok uzun bir kariyer var bu kafayla devam ederse efsaneler arasına girer.


Beşiktaş iyi yolda başarısız olacaksak böyle olalım başarılı olursakta bu uzun vadede devam eder.
 
  • Beğen
Tepkiler: El~PisToLeRo
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Beklediğimin çok üstünde performans sergiliyor beşiktaş inşallah bunlar en kötü günlerimizdir.

- - - Eklendi - - -

Beklediğimin çok üstünde performans sergiliyor beşiktaş inşallah bunlar en kötü günlerimizdir.
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
İlk yarıya baktığımda gördüm ki takımdaki herkes çok yetenekli olmayabilir ama hepsi hırslı. Bize lazım olan da bu hırs.
İkinci yarıda ise gördüm ki takım hırslı ama daha çok çalışmaları gerek. Birçoğu tel tel döküldü desem yanlış olmaz. Bir an önce kondüsyon çalışmaları arttırılmalı. Böyle genç bir kadronun daha ilk yarı sonunda yorulup 65-70 te dökülmemesi gerek...
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
İlk yarıya baktığımda gördüm ki takımdaki herkes çok yetenekli olmayabilir ama hepsi hırslı. Bize lazım olan da bu hırs.
İkinci yarıda ise gördüm ki takım hırslı ama daha çok çalışmaları gerek. Birçoğu tel tel döküldü desem yanlış olmaz. Bir an önce kondüsyon çalışmaları arttırılmalı. Böyle genç bir kadronun daha ilk yarı sonunda yorulup 65-70 te dökülmemesi gerek...

zaten çalışmıyorlarki antrenmansızlıktan hergün birinin bir yeri atıyor.
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici


zaten çalışmıyorlarki antrenmansızlıktan hergün birinin bir yeri atıyor.

Gençsen ve her yerinden yetenek fışkırmıyorsa koşman, dirençli olman şart. Yoksa ne işleri var bu takımda.

Ayrıca Necip e helal olsun diyorum. Hırsı ve dayanıklılığına her geçen gün oyun kuruculuk vasıflarından da ekleyerek ilerliyor. Çok daha iyi olabileceği de açıkça görünüyor.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye


Gençsen ve her yerinden yetenek fışkırmıyorsa koşman, dirençli olman şart. Yoksa ne işleri var bu takımda.

Ayrıca Necip e helal olsun diyorum. Hırsı ve dayanıklılığına her geçen gün oyun kuruculuk vasıflarından da ekleyerek ilerliyor. Çok daha iyi olabileceği de açıkça görünüyor.

necip ilk çıktığından beri harika bence bol bol şans verilmeli heleki takım gençlere kaldı 11'de mutlaka olması gerekli.
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici


necip ilk çıktığından beri harika bence bol bol şans verilmeli heleki takım gençlere kaldı 11'de mutlaka olması gerekli.

Önceki sezonlarda biraz daha "canlı bomba" modundaydı bence :) Günden güne daha iyiye gidiyor bence.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye


Önceki sezonlarda biraz daha "canlı bomba" modundaydı bence :) Günden güne daha iyiye gidiyor bence.

evet feneri 2-1 yenerken gereksiz bir faul yaparak cristianın frikik golüne sebep olmuştu :D
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Iddiam devam ediyor ligin en iyi oyuncusu fernandestir açık ara.

Olcay mükemmel bir oyuncu gerçekten bize çok faydalı olacak,

Batuhan harika gidiyor insaalah artık düzenli bir oyuncu olur yıllardır adını duyduğumuz bir oyuncu ve daha 21 yaşında önünde çok uzun bir kariyer var bu kafayla devam ederse efsaneler arasına girer.


Beşiktaş iyi yolda başarısız olacaksak böyle olalım başarılı olursakta bu uzun vadede devam eder.


Ben de çok begeniyorum stilini harika bi oyuncu Liverpol ile adı anıldıgında da çok sevinmistim sonra Fb ile anıldı yine sevindim ama ayrılmadı.Türkiye'de izlemek büyük zevk.
 
  • Beğen
Tepkiler: haltie
Mert

Mert

Üye
Necip A takıma çıktığından beri ilk defa bu kadar gelişme gösteriyor. Aman nazar değmesin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt