Benim gibi hasta olsn varmi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
Benim gibi hasta olsn varmi
Arkadaslar ben grip oldum ve 2 hafta yataktan kalkamadin 2 hafta sonra hastaneye kaldirdilar hastanede 1 yatinca iyi oldum
 


R.A.M

R.A.M

Üye
Geçmiş olsun.

- - - Eklendi - - -

Bende kışın oluyorum çok kötü oluyor sıcak suya limon sık iç iyi gelir yada bir şekilde terle :)
 
phasan

phasan

Üye
    Konu Sahibi
Geçmiş olsun.

- - - Eklendi - - -

Bende kışın oluyorum çok kötü oluyor sıcak suya limon sık iç iyi gelir yada bir şekilde terle :)
Arkadasim dedigini ictim nane limin ictim hap ictim terledim fayda etmedi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt