Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kimse sar değerini sarmıyo.Sarılığa yakalansınlar da görelim
incitemfm
Üye
oha özelliklere bak ne sony ne samsung ne
de ayfon cıkartmaz boyle bır telefon
Cekik gozlulerin donanimlari mukemmel
- - - Eklendi - - -
720 x1280 bu ne be
amcalu1
Üye
Vardı da biz mi almadık
61semih
Üye
birçoğunun tasarımı tamamen çin kopyası.evo 3d sensation vb gibi modelleri klonlamışlar
PremiumWork
Üye
İyi güzelde SAR değerleri var mı elinde? Kullanılan malzeme polikarbon mu plastik mi? Ayrıca çin üretimi telefonlara ne derece güvenilir bilmiyorum.Söylemeyi unuttum konu için
İyi güzelde SAR değerleri var mı elinde? Kullanılan malzeme polikarbon mu plastik mi? Ayrıca çin üretimi telefonlara ne derece güvenilir bilmiyorum.Söylemeyi unuttum konu için
İyi güzelde SAR değerleri var mı elinde? Kullanılan malzeme polikarbon mu plastik mi? Ayrıca çin üretimi telefonlara ne derece güvenilir bilmiyorum.Söylemeyi unuttum konu için
İyi hos da istedigi kadar donanimlari iyi olsun optimizasyonu iyi yapmadikca oturup 200 mpixel islersin o kadar..One ve s3 u bu yuzden en iyi kabul ediyoruz zaten..lg 4x e baktim ama cidden tat vermedi mesela one x daha cok hosuma gitmisti.
İyi hos da istedigi kadar donanimlari iyi olsun optimizasyonu iyi yapmadikca oturup 200 mpixel islersin o kadar..One ve s3 u bu yuzden en iyi kabul ediyoruz zaten..lg 4x e baktim ama cidden tat vermedi mesela one x daha cok hosuma gitmisti.