tost155
Üye
Arkadaşlar Yeni Pc Topladım İyi Mi?
Özellikleri kısaca şunlar
İşlemci:LGA1155.Core i5-2400.3.10GHz.6MB Cache
Anakart:GIGABYTE SC-1155.H61.SES.LAN.VGA.SATA.DDR3.1333
RAM:HI-LEVEL 2 ADET.4GB 1333 MHz. DDR3-SOĞUTUCULU
EKRAN KARTI:POWERCOLOR 1GB.ATI RADEON HD 6850.GDDR5.PCI-EX.256BİT
HARD DİSK:WD 750GB SATA 6MB
KASA:KAS BOOST 350W USB ATX SİYAH
Arkadaşlar bu sisteme göre bana verilen FİYAT:1.214 TL DİR Sizce sistem iyimidir Birde fiyat Uygunmudur YORUMLARINIZI Bekliyorum.
İşlemci:LGA1155.Core i5-2400.3.10GHz.6MB Cache
Anakart:GIGABYTE SC-1155.H61.SES.LAN.VGA.SATA.DDR3.1333
RAM:HI-LEVEL 2 ADET.4GB 1333 MHz. DDR3-SOĞUTUCULU
EKRAN KARTI:POWERCOLOR 1GB.ATI RADEON HD 6850.GDDR5.PCI-EX.256BİT
HARD DİSK:WD 750GB SATA 6MB
KASA:KAS BOOST 350W USB ATX SİYAH
Arkadaşlar bu sisteme göre bana verilen FİYAT:1.214 TL DİR Sizce sistem iyimidir Birde fiyat Uygunmudur YORUMLARINIZI Bekliyorum.
Ekran Kartı Sanki 2gb falan Olsa iyi Olur Diye Düşünüyorum


