Hangisi daha güzel? :D Kazanan '?'

Sponsorlu Bağlantılar

Hangisi daha güzel?

  • İsmail in seçtiği (adı belirsiz)

    Kullanılan: 14 35.0%
  • MarjinaL -TR nin seçtiği (Emma Watson)

    Kullanılan: 26 65.0%

  • Kullanılan toplam oy
    40


PriZm

PriZm

Üye
ben halen oy vermedim :naughty:
 
ismail

ismail

Üye
verde 7-7 olsun :)
 
Black-killing

Black-killing

Üye
2 deki kız hayri poter de oynadı mı ?
 
ismail

ismail

Üye
evet ta kendisi

- - - Eklendi - - -

rihannamı o ne la
 
Black-killing

Black-killing

Üye
2 daha güzel
 

burakkk97

Üye
evet arkadaşlar ismail abime destek olalım
ya 1'e ya hiç :D
 
y n s c n

y n s c n

Üye


Artık sevmeyeceğimmm, bütün kabahat benimmm.
 
codblackops2

codblackops2

Üye
emma watsonun yanına bile yaklaşamaz la bu :D
 
ismail

ismail

Üye
sağol burak kardeşim. Emma dediğin neki 2 abra kadavra
 
FatoŞ

FatoŞ

Üye
İsmailin Seçtiği :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
ismail

ismail

Üye
bacım oy kullan oy :)
2 dk masaüstüy yapıp oy kullanıver :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bazıları bilmiyor sanırım sahte üyelik almaya devam ederlerse forumda süresiz banlanacaklarını ? Sahte üyelik açacaksan illa çaktırma be ! 1 hafta sonra gel(sıradaki nickin ne olacak acaba .. )
 
ismail

ismail

Üye
Abi dedektif gibi adamsın :D
O kimdi marjinal miydi?
 


Üst Alt