danqerpeach
Üye
ben 730 a aldım..
Hayrnı gör
mesaj hızlı yazılyo mu yere falan düsserse sıkıntı olurmu dayanıklımıben 730 a aldım..
mesaj hızlı yazılyo mu yere falan düsserse sıkıntı olurmu dayanıklımıöncelikle şu anda nokia 808 den sonra en iyi tel 701
yani kuzeninde gördüğün 603 ten daha hızlı biraz daha parlak kamerası daha iyi flaşı olan radyo kullanarak çal özellikli daha sağlam çift kameralı özellikleri dışında herşeyi aynı
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızburadan 700 ile 701 in farklarına bakabilirsin.. hangi telefon aklında kaldıysa kıyasla güzel bir site..

Hayrnı görmesaj hızlı yazılyo mu yere falan düsserse sıkıntı olurmu dayanıklımı
öncelikle kuzeninin teli çok ses çıkartıyor eğer müzik dinlemeyi telefonun hoparlöründen yaşıyorsan nokia 700den uzak dur sesi çok az
701in sesi iyi yükseklikte streo hoparlörü var kameradan bahsetme 701 o kuzenindeki telefondan kat kat daha iyi çekiyor
başka sorun var mı ?
Bu telefonların hepsi nokia 5800 türevleri özellikleri iyileştiriyorlar o kadar ama Nokia 701 güzel bir telefon
Kardeş bir de sana tavsiyem telefonu alır almaz ekranına Kapasitif Ekran Koruyucu yaptır bir de silikon kap al çok ise yarar
Ilk aldığın zaman olan şeffaf olan koruyucu geçici süreliğine belli bir zaman sonra çıkartmak zorundasın ama koruyucu taktırdığın zaman Anlaşılmıyor çok iyi birşey ekranı çok koruyor benim tel 5800 ama ben telefonu alır almaz yaptırmıştım ekran hâlâ tertemiz çizik bile yok
Ilk aldığın zaman olan şeffaf olan koruyucu geçici süreliğine belli bir zaman sonra çıkartmak zorundasın ama koruyucux taktırdığın zaman Anlaşılmıyor çok iyi birşey ekranı çok koruyor benim tel 5800 ama ben telefonu alır almaz yaptırmıştım ekran hâlâ tertemiz çizik bile yok
Ekranın altında 3 tane manuel tuş var ve Kamerası çok güzel
Bu telefonların hepsi nokia 5800 türevleri özellikleri iyileştiriyorlar o kadar ama Nokia 701 güzel bir telefon
Nokia 701 kasası falan sağlam telefon kamerası zaten çok güzel
Kamera :
8 MP, 3264 x 2448 piksel, fixed-
focus, çift LED flaş, yüz tanıma,
video 720p@30fps, ikinci VGA
kamera
Nokia 701 kasası falan sağlam telefon kamerası zaten çok güzel
Kamera :
8 MP, 3264 x 2448 piksel, fixed-
focus, çift LED flaş, yüz tanıma,
video 720p@30fps, ikinci VGA
kamera
Yok kardeş Nokia 701 kapasitif ekran senin yaptıracağın kişiye dersin kapasitif koruyucu yap dersin olur benim arkadaşıma yaptırdık herhangi bir problem olmadı
- - - Eklendi - - -
5800 üst üste 18 tane çekiyor Nokia daha fazla çekebilir
C7'deki gibi

