nokia telefon almayı düşünüyorm

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


aliosman166

aliosman166

Üye
buradan 700 ile 701 in farklarına bakabilirsin.. hangi telefon aklında kaldıysa kıyasla güzel bir site..
 
danqerpeach

danqerpeach

Üye
    Konu Sahibi
öncelikle şu anda nokia 808 den sonra en iyi tel 701
yani kuzeninde gördüğün 603 ten daha hızlı biraz daha parlak kamerası daha iyi flaşı olan radyo kullanarak çal özellikli daha sağlam çift kameralı özellikleri dışında herşeyi aynı

Ya benm 5800 var aldığıma pişmanm şarzı 12 saat bile gitmiyo multimedya gönderme hızı çk yavaş kamerası berabat .s kuzenmn tel.e fazla bakamadm ama güzel kullanması çk eğlenceli bisiye benziydu kamerası bi harika flaşı olmadigi halde çk hoşuma gtdi şarzı 3gde müzik internet kullanrsak nası dayanr ?

- - - Eklendi - - -

buradan 700 ile 701 in farklarına bakabilirsin.. hangi telefon aklında kaldıysa kıyasla güzel bir site..

Hm sqol kardeş tsk :)

- - - Eklendi - - -

Hayrnı gör :) mesaj hızlı yazılyo mu yere falan düsserse sıkıntı olurmu dayanıklımı

Sna şarzı nası gidiyo hç yere düşürdünmü sesi yüksekmi ?
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
öncelikle kuzeninin teli çok ses çıkartıyor eğer müzik dinlemeyi telefonun hoparlöründen yaşıyorsan nokia 700den uzak dur sesi çok az
701in sesi iyi yükseklikte streo hoparlörü var kameradan bahsetme 701 o kuzenindeki telefondan kat kat daha iyi çekiyor
başka sorun var mı ?
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Bu telefonların hepsi nokia 5800 türevleri özellikleri iyileştiriyorlar o kadar ama Nokia 701 güzel bir telefon
 
danqerpeach

danqerpeach

Üye
    Konu Sahibi
öncelikle kuzeninin teli çok ses çıkartıyor eğer müzik dinlemeyi telefonun hoparlöründen yaşıyorsan nokia 700den uzak dur sesi çok az
701in sesi iyi yükseklikte streo hoparlörü var kameradan bahsetme 701 o kuzenindeki telefondan kat kat daha iyi çekiyor
başka sorun var mı ?

Var tbi yere düşürürsk üst ranzadan falan sıkıntı olur mu dayanıklı mi kabı
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Kardeş bir de sana tavsiyem telefonu alır almaz ekranına Kapasitif Ekran Koruyucu yaptır bir de silikon kap al çok ise yarar
 
danqerpeach

danqerpeach

Üye
    Konu Sahibi
Bu telefonların hepsi nokia 5800 türevleri özellikleri iyileştiriyorlar o kadar ama Nokia 701 güzel bir telefon

Aman 58 gibi dandik olmasnda manoel tuş falan varmi 701de

- - - Eklendi - - -

Kardeş bir de sana tavsiyem telefonu alır almaz ekranına Kapasitif Ekran Koruyucu yaptır bir de silikon kap al çok ise yarar

Kardeş kab alınca tel.kaba görünmez mi ekran koruyucu kağıdı üstünde takılı değil mi yniden kaplatmk mi gerek ?
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Ilk aldığın zaman olan şeffaf olan koruyucu geçici süreliğine belli bir zaman sonra çıkartmak zorundasın ama koruyucux taktırdığın zaman Anlaşılmıyor çok iyi birşey ekranı çok koruyor benim tel 5800 ama ben telefonu alır almaz yaptırmıştım ekran hâlâ tertemiz çizik bile yok



Ekranın altında 3 tane manuel tuş var ve Kamerası çok güzel



Bu telefonların hepsi nokia 5800 türevleri özellikleri iyileştiriyorlar o kadar ama Nokia 701 güzel bir telefon
 
danqerpeach

danqerpeach

Üye
    Konu Sahibi
Ilk aldığın zaman olan şeffaf olan koruyucu geçici süreliğine belli bir zaman sonra çıkartmak zorundasın ama koruyucu taktırdığın zaman Anlaşılmıyor çok iyi birşey ekranı çok koruyor benim tel 5800 ama ben telefonu alır almaz yaptırmıştım ekran hâlâ tertemiz çizik bile yok

Benm telde 5800 aldığmdan beri aynı koruyucu üstünde çk çizik var ama koruyucu da çk yere düştü bataryas falan i dayanmyo ama yere düştükden snra dokunmatik de karartılar başladı ekran yavaşladı tuşlarm çöktü resmen
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Nokia 701 kasası falan sağlam telefon kamerası zaten çok güzel

Kamera :

8 MP, 3264 x 2448 piksel, fixed-
focus, çift LED flaş, yüz tanıma,
video 720p@30fps, ikinci VGA
kamera
 
danqerpeach

danqerpeach

Üye
    Konu Sahibi
Ilk aldığın zaman olan şeffaf olan koruyucu geçici süreliğine belli bir zaman sonra çıkartmak zorundasın ama koruyucux taktırdığın zaman Anlaşılmıyor çok iyi birşey ekranı çok koruyor benim tel 5800 ama ben telefonu alır almaz yaptırmıştım ekran hâlâ tertemiz çizik bile yok



Ekranın altında 3 tane manuel tuş var ve Kamerası çok güzel



Bu telefonların hepsi nokia 5800 türevleri özellikleri iyileştiriyorlar o kadar ama Nokia 701 güzel bir telefon

Koruyucu takdrdkdan snra dokunmatiine baskı olmaz dmi yavaşlamaz hani koruyucu kalın falan olur ondan kaynaklanan sorunlar çkarmi

- - - Eklendi - - -

Nokia 701 kasası falan sağlam telefon kamerası zaten çok güzel

Kamera :

8 MP, 3264 x 2448 piksel, fixed-
focus, çift LED flaş, yüz tanıma,
video 720p@30fps, ikinci VGA
kamera

Kaç tane foto çekyo üst üste zamanlaması nasıl carl zeis mi
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Yok kardeş Nokia 701 kapasitif ekran senin yaptıracağın kişiye dersin kapasitif koruyucu yap dersin olur benim arkadaşıma yaptırdık herhangi bir problem olmadı

- - - Eklendi - - -

5800 üst üste 18 tane çekiyor Nokia daha fazla çekebilir
 
danqerpeach

danqerpeach

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 701 kasası falan sağlam telefon kamerası zaten çok güzel

Kamera :

8 MP, 3264 x 2448 piksel, fixed-
focus, çift LED flaş, yüz tanıma,
video 720p@30fps, ikinci VGA
kamera

Manoel tuşlar kabartmamı yksa c6da ki gibi ekrana sıfırmı çökme olurmu
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Evet Carl Zeis ama iyi bir mercek var
 
danqerpeach

danqerpeach

Üye
    Konu Sahibi
Yok kardeş Nokia 701 kapasitif ekran senin yaptıracağın kişiye dersin kapasitif koruyucu yap dersin olur benim arkadaşıma yaptırdık herhangi bir problem olmadı

- - - Eklendi - - -

5800 üst üste 18 tane çekiyor Nokia daha fazla çekebilir

Üst üste çekince görüntü kalitesi düşüyomu yksa 8megapixel mi çekiy
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
C7'deki gibi
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Yardımcı olduysam ne mutlu bana
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
Hayırlı olsun :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt