umut1739
Üye
teamviewer ve tango symbianda neden yok
c7 telefonum vardı sattım şimdi n8 aklımdan geçiyor fakat teamviewer (uzaktan pc kontrol etme) ve tango (whatsapp gibi fakat görüntülü sohbet) bu programlar symbianda yok bu yüzden android düşüncem (istemesemde) neden bu program symbianda yok çıkacağada benzemiyor




