teamviewer ve tango symbianda neden yok

Sponsorlu Bağlantılar

umut1739

Üye
    Konu Sahibi
teamviewer ve tango symbianda neden yok
c7 telefonum vardı sattım şimdi n8 aklımdan geçiyor fakat teamviewer (uzaktan pc kontrol etme) ve tango (whatsapp gibi fakat görüntülü sohbet) bu programlar symbianda yok bu yüzden android düşüncem (istemesemde) neden bu program symbianda yok çıkacağada benzemiyor
 


DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
hep aynı konular. kardeşim symbiana uygulama oyun çıkartmıyorlar neden? nokia desteği keseceğini söyledi ve kesti. adamlar da bedava çalışmıyor.
 
legend5858

legend5858

Üye
Sıkıldık artık bu program oyun niye symbianda yok lafından...Programın geliştiricileri symbiana yapma gereği duymamış.Ne kadar ugraşırsan uğraş yapmıyorlar.Android telefonunla mutluluklar.
 
meme4

meme4

Üye
symbian kodlama zordur android ise daha kolaydir sen yazilimci olsan sozde 2016 da destegi bitecek olan ama malesef simdiden destegi bitmis kullanici sayisi az bir isletim sistemimi kullanirsin yoksa nerdeyse tum telefonlarda ve tabletlerde kullanilan kullanici sayisi cok fazla sistememi cikartirsin tabiki symbian cikmaz sahibinin destek vermedigi sisteme el destek verir mi ben ios hayraniyim symbian destek bitti androidde 512 mb ramin yarisini sistem kullaniyor windows daha gelismedi ios super
 
  • Beğen
Tepkiler: umut1739
Symbianize

Symbianize

Üye
Symbian oldugu icin yok :)
 
hizan

hizan

Üye
c7 telefonum vardı sattım şimdi n8 aklımdan geçiyor fakat teamviewer (uzaktan pc kontrol etme) ve tango (whatsapp gibi fakat görüntülü sohbet) bu programlar symbianda yok bu yüzden android düşüncem (istemesemde) neden bu program symbianda yok çıkacağada benzemiyor


arkadaşım teamviewer hiçbir marka telefonda yok.

whatsapp ise n8 de var yüklersin. yani aaraştırmadan konu açmayalım.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
arkadaşım teamviewer hiçbir marka telefonda yok.

whatsapp ise n8 de var yüklersin. yani aaraştırmadan konu açmayalım.
yanlışın var ios ve androidde teamviewer var abi :ok2:
ayrıca varya biz bıktık elalem bıkmadı şu uygulama niye yok bu oyun niye yok konularından :ah
 
ANIL

ANIL

Admin
Dediğin uygulamalar evet Symbian'da yok. Neden çıkmıyor konusunu konuşmaya gerek yok zaten. Uygulamaları kullanmak istiyorsan Symbian yerine uygulamalara sahip olan telefonu alırsın. Konu kapatılabilir...
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
arkadaşım teamviewer hiçbir marka telefonda yok.

whatsapp ise n8 de var yüklersin. yani aaraştırmadan konu açmayalım.

arkadaş whatsapp symbianda yok demiyor zaten. Ona benzer başka bir uygulamadan bahsediyor


- - - Eklendi - - -

arkadaşlar bari başlığı değiştirin. Neden bu yok, şu yok başlıklarından sıkıldım artık
 
Tuba

Tuba

Üye
Neden yok ? yok işte tartışmayada gerek yok :locked:
 


Üst Alt