Nokia 5800 dan sonraki telefon ne olsun?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5800 dan sonraki telefon ne olsun?
Nokia 5800 dan sonra
belle (nokia603) mü iyi gider
turkcell maxiplus 5 mi
başka telefon önerisi olan varsa yazsın lütfen ama 600tlden az olsun
 


Mert Gürbüz

Üye
603
 
badmus

badmus

Üye
valla ben 5800 dan sonra s3 e gectim. ama sana 603 iyi gider
 
hakanLp07

hakanLp07

Üye
androide geç symbian bayar seni
 
Süleyman

Süleyman

Üye
maxiplus 5 :oke: symbian devri artık bitiyor çünkü
 
15097

15097

Üye
Maxiplus 5 gayet iyi bir telefon bence Symbian'dan sonra Android iyi bir değişiklik olur :oke:
 
osmanmert99

osmanmert99

Üye
Arkadaşım ben Nokia'dan şaşma derimTabiki Nokia 603. Neden çünkü 1 Ghz işlemcisi var. Ve kamerası kesinlikle Maxiplustan daha iyi. Ve Maxi plusu 2. el satman çok zor benim tavsiyem o yüzden Nokia 603.
 
AHKE

AHKE

Üye
nokia 603 tabikide kullanıslı bir telefon
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım ben Nokia'dan şaşma derimTabiki Nokia 603. Neden çünkü 1 Ghz işlemcisi var. Ve kamerası kesinlikle Maxiplustan daha iyi. Ve Maxi plusu 2. el satman çok zor benim tavsiyem o yüzden Nokia 603.

evet 603 de güzel ama maxiplus da ram 512 603 ün kaç bilmiyorum oyunlardada ikisindede hd oyunlar var ama maciplusda daha fazla öyle işte
 
osmanmert99

osmanmert99

Üye
Kardeş Nokia Kalitedir ve Nokia 603' nde Ram i 512 MB. Maxiplusta HD oyun var çünkü Android ama açmaz yada kasma yapar. CPU su kaç maxiplusun?
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Nokia 603 daha iyi bence ayrıca turkcellin telefon markası Huawei :)
 
osmanmert99

osmanmert99

Üye
Huwei olsa gene iyi ZTC miymiş neymiş öyle bişey çin malı işte benim arkadaşta t20 wardı haftada 1 servise gidiodu telefon.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
NOKIA WP8 (windows phone 8) çok iyi gider.
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
    Konu Sahibi
sağolun
turkcell artık zte ye geçti vodafoneda zte deydi eskiden türkcell heralde huwaie yaptırıyordu.
Cpu dan tam anlamam ama önemli bişe :D
wp8i merakla bekliyorum

İŞTE BU YÜZDEN KARARSIZIM

android bi yönden çok ayrıcalıklı

603 de internette sörf güzel tam istediğim gibi oyunlarda

wp8 grafikbakımından güzel gibi olur wp7 de hep bi ekran var menü felan karışık cevaplarınız için sağolun yine devam edin yazmaya...
 

irfan828

Üye
maxiplusu alma cın malı o zte dıye bı marka ama 603 bı nokıa klasıgı bence 603
 
dejavu178

dejavu178

Üye
ben 603 derim
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
Sen wp8 i bekle.:oke:
 

KırcalıHolding

Üye
803 al
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt