Kafam çok karıştı yardım lütfen :S

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kubilay054

kubilay054

Üye
    Konu Sahibi
Kafam çok karıştı yardım lütfen :S
Öncelikle herkese iyi günler.Xperia Sola almayı düşünüyordum fakat arkadaşlarım o fiyata daha iyi bulabilirsin dedi bende biraz bakayım dedim internetten sonynin telefonlarına ve bir çok model var aralarında en iyisi sola mı tabi S daha iyi ama fiyat olarak yüksek o . Telefon alırken zaten kampanyalı telefonlara bakıcam ilk bulamazsam kendime göre kampanyalı Sony xperia Solamı Neo v mi alayım yardım edin ..
 


MasteLaa

MasteLaa

Üye
Sola.daha iyidir neo v ye gore en basitinden mali400 farki
 
kubilay054

kubilay054

Üye
    Konu Sahibi
Peki bu fiyatlara daha iyi bir telefon bulabilirmiyim sizce ?
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Bulamazsın bence.Neo v nin donanımı soladan düşük.
 
15097

15097

Üye
Sola :oke:
 
kubilay054

kubilay054

Üye
    Konu Sahibi
Peki S2 ?
 
15097

15097

Üye
S2 daha iyi Sola'dan.
 
Symbianize

Symbianize

Üye
S2 tabiki
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
S2 Pahalı Amaaaa :D
 
kubilay054

kubilay054

Üye
    Konu Sahibi
S2 pahalıda telefoncu bir arkadaş var o ayarlayacak birşeyler duruma göre s2 alabilirim :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt