[ Hyperkany] Tron Hockey Multiplayer v.1.00 Unsigned

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
[ Hyperkany] Tron Hockey Multiplayer v.1.00 Unsigned
Air Hokey tarzı Tron oyun modları. Tüm dokular Değiştirildi. Bluetooth üzerinden bir arkadaşınızla ya da tek oynayabilirsiniz.​
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: jatvalca, asigsasi, iyavuzoz ve 2 diğerleri


Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
Metin MF

Metin MF

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
tempestshine

tempestshine

Üye
teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
arslanla

arslanla

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
benighted

benighted

Üye
Tsekkurler
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
bu daha güzel gibi ama bir tanesi vardı farklı onun gibi bağlantı istemiyor dimi
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
Teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
:rica:


- - - Eklendi - - -


rica ederim


- - - Eklendi - - -

bu daha güzel gibi ama bir tanesi vardı farklı onun gibi bağlantı istemiyor dimi

walla bilmiyorum açıkçası öle bi bilgi verilmemiş ama büyük ihtimal bağlanmıyo bu oyun modifiye edilmiş sanırım öle bişeyler diyodu :)


- - - Eklendi - - -


rica ederim
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Hee tamamdır o zaman :)
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Hee tamamdır o zaman :)

şimdi denedim kardeş nete bağlanmıyor grafikler gayet güzel ben beğendim bide oyun kurulunca 6 mb oluyo 800kb a 6 mb nasıl sığdırmışlar anlamadım :) tawsiye ederim bence kur :)
 
hizan

hizan

Üye
teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
asigsasi

asigsasi

Üye
aydın teşekkürler de şu hokey yazan yeri hockey yazarmısın aynı konudan devamlı açılıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye


şimdi denedim kardeş nete bağlanmıyor grafikler gayet güzel ben beğendim bide oyun kurulunca 6 mb oluyo 800kb a 6 mb nasıl sığdırmışlar anlamadım :) tawsiye ederim bence kur :)

mesajı daha yeni gördün :D kuralım bakalım:)
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
aydın teşekkürler de şu hokey yazan yeri hockey yazarmısın aynı konudan devamlı açılıyor

walla hiç farkında deilim onun kimse de bişey dememiş kimse farketmedi heralde :) saol bilgi için kardeş düzenledim ama ekteki aynı onu deiştirmem şimdi :) rica ederim.


- - - Eklendi - - -



mesajı daha yeni gördün :D kuralım bakalım:)

yuh desem ayıp olmaz dimi kardeşim 15 gün sonramı görüyon :) kur bakalım :)
 
ufukcan74

ufukcan74

Üye
teşekkürler


 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
jatvalca

jatvalca

Üye
emeğe saygı teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt