4.1 den sonra wifi sorunu. yardım!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

academi48

Üye
    Konu Sahibi
4.1 den sonra wifi sorunu. yardım!
Arkadaşlar androidde yeniyim. Nexus cihazımı nexus toolkit ile yakjudan takjuya çevirdim ve 4.1 güncellemesini yükledim. Ama güncellemeden sonra wifi sorunu yaşıyorum. 1-2 saatte bir wifi yi kapatıp açmam gerekiyo yoksa internete girmiyo telefon. Çözümü nedir bilen varsa yardım lütfen
 


SilentOne

SilentOne

Üye
jb yi tekrar kurmayı dene
 
Uruloki

Uruloki

Üye
benim tabletimde ics den sonra çekim gücünde azalma oldu jb aosp attım çok az yükseldi faat böyle bir sorun yaşamadım eğer telefonunda cwm yüklüyse tüm wipe ları yapıp tekrar yükle yani nasıl yüklediysen ilk başta eğer yoksa tüm telefonu sıfırlamanın yolunu bul ki fabrika ayarlarına dönüldan bahsetmiyorum ve ya xda dan rom da yükleyebilirsin
 

academi48

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar tekrar kurdum ama yine aynı
 

elaziz031

Üye
nexus toolkit 4.0.4 don sonra wifi ile 4.1.1 guncelle
 

naklov34

Üye
merhaba bende de aynı sorun var ben nexus 7 kullanıyorum kendi kendine bağlantım kopuyor tekrar wifi yi kapatıp açmam gerekiyor herhangi bir rom kullanmıyorum root atmadım problemi çözebildin mi bana mail ile bilgi verirmisin [email protected] tşkler
 

academi48

Üye
    Konu Sahibi
merhaba bende de aynı sorun var ben nexus 7 kullanıyorum kendi kendine bağlantım kopuyor tekrar wifi yi kapatıp açmam gerekiyor herhangi bir rom kullanmıyorum root atmadım problemi çözebildin mi bana mail ile bilgi verirmisin [email protected] tşkler

sorunu çözemedim. söylenenleri yaptım ama olmuyo. toolkit ile 4.0.4 e döndüm wifi ile tekrar güncelledim ama aynı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt