Dünyada En '' Çok '' Okunan Şiir .. ~ Anlar ~

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FatoŞ

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
Dünyada En '' Çok '' Okunan Şiir .. ~ Anlar ~
Eğer, yeniden başlayabilseydim yaşamaya,
İkincisinde, daha çok hata yapardım.
Kusursuz olmaya çalışmaz, sırtüstü yatardım.
Neşeli olurdum, ilkinde olmadığım kadar,
...
Çok az şeyi
Ciddiyetle yapardım.
Temizlik sorun bile olmazdı asla.
Daha çok riske girerdim.
Seyahat ederdim daha fazla.
Daha çok güneş doğuşu izler,
Daha çok dağa tırmanır, daha çok nehirde yüzerdim.
Görmediğim bir çok yere giderdim.

Dondurma yerdim doyasıya ve daha az bezelye.
Gerçek sorunlarım olurdu hayali olanların yerine.
Yaşamın her anını gerçek ve verimli kılan insanlardandım ben.
Yeniden başlayabilseydim eğer, yalnız mutlu anlarım olurdu.
Farkında mısınız bilmem. Yaşam budur zaten.
Anlar, sadece anlar. Siz de anı yaşayın.
Hiçbir yere yanında termometre, su, şemsiye ve paraşüt almadan,
Gitmeyen insanlardandım ben.

Yeniden başlayabilseydim eğer, hiçbir şey taşımazdım.
Eğer yeniden başlayabilseydim,
İlkbaharda pabuçlarımı fırlatır atardım.
Ve sonbahar bitene kadar yürürdüm çıplak ayaklarla.
Bilinmeyen yollar keşfeder, güneşin tadına varır,
Çocuklarla oynardım, bir şansım olsaydı eğer.
Ama işte 85'indeyim ve biliyorum...
ÖLÜYORUM...

[ Jorge Luis BORGES ]
 


Emrgncy

Emrgncy

Üye
Çok güzel kardeşlik....

"Anı yaşamak ve dolu dolu yaşamak...
Ne dikiz aynasından geçmişe takılmak,
Nede dürbünle geleceğe uzanmak,
Sadece bulunduğun anın tadına varmak"

Hayat bu olsa gerek, Bizler ki dikiz aynası ile dürbün arasına sıkışmış ölümü bekleyen acınası varlıklar...
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ
FatoŞ

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
Çok güzel kardeşlik....

"Anı yaşamak ve dolu dolu yaşamak...
Ne dikiz aynasından geçmişe takılmak,
Nede dürbünle geleceğe uzanmak,
Sadece bulunduğun anın tadına varmak"

Hayat bu olsa gerek, Bizler ki dikiz aynası ile dürbün arasına sıkışmış ölümü bekleyen acınası varlıklar...
Beğenmene Sevindim ..
Ne Güzel Demiş Şiir..


- - - Eklendi - - -

Sağolasın Abim..
 

miyelin

Üye
her şey iyi hoş ama ah ölüm olmasa... Ah ölümle her şey bitiyor olsa fevkalade bir şiir amma velakin herşeyden önce akıl var ve hayat bundan ibaret değil. Yinede olabildiğince az hata yapmakta yarar var...
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ
FatoŞ

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
her şey iyi hoş ama ah ölüm olmasa... Ah ölümle her şey bitiyor olsa fevkalade bir şiir amma velakin herşeyden önce akıl var ve hayat bundan ibaret değil. Yinede olabildiğince az hata yapmakta yarar var...

İyi Dedin Haklısın ..
 
  • Beğen
Tepkiler: miyelin
doctorrr

doctorrr

Üye
sen böyle şiirler paylaşınca kendimi bi yerden atasım geliyor :(
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ
FatoŞ

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt