Blackberry windowsphone people hub'ı kopyalamis

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Blackberry windowsphone people hub'ı kopyalamis

reuters'in bugun gectigi bir rapora gore blackberry bb10 isletim sisteminde windowsphone people hub'dan kopya cekmis. Sosyal aglar,is cozumleri,skype,mail gibi ozellikleri olustururken people hub'a sadik kalinmis.
 


tandogucem

tandogucem

Üye
6-7 ay sonra 3-5 kişi çıkar nokiaya laf ederler .

people hub u bb den çalmışlar diye :)

olan şeyler bunlar :)
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Bb Zaten Tumuyle Kopya .. :)
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
6-7 ay sonra 3-5 kişi çıkar nokiaya laf ederler .

people hub u bb den çalmışlar diye :)

olan şeyler bunlar :)

Aynen :D

Ayrıca artık isterse IOS'un marketine sahip olsun RIM'den bir cacık olmaz.Heleki dalga geçer gibi BB10'u erteledikten sonra.
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
Hehehe adamsınız ya :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt