bolamanle
Üye
Tabiki hayır200 küsür parayı bir yazılıma vermem hayatta
Resmi olarak satışta olan sürümün çıkacak olan en üst versiyonu bir iki gün içinde seriaalleriyle birlikte paylaşılıyor zaten heryerde ondan bahsetmiştim![]()
seni gidi 3kağıtçı seni



ama en iyisi pcnin yüklü olanı. Asuslar için değil tabi 50dene uygulamayla performansı yarıyo indiriyorlar ama genelde içindekiler çok iyi oluyor.
şimdide kalkmış wp8 alacaklara 'kazık yiyeceksiniz
' diyorsun buna hakkın yok
sanki wp8 ile gelcekleri hiç açıp okumamış gibi...konuşuyorsun anca .gif)
ya kardeşim burası bir forum herkes kullandığı cihazı markayı göklere çıkarıp elin kullandığı cihaza hakaret edip onu kötülerse işimiz var 
