Konulara yazılan "teşekkürler" mesajları

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
emreilhans

emreilhans

Üye
    Konu Sahibi
Konulara yazılan "teşekkürler" mesajları
Sayın adminler lutfen bir cozum bulunuz bu konuya. Mesela bir uygulama paylasiliyor, altina onlarca belki yuzlerce tesekkurler yaziliyor, a arkadaş, orada tesekkurler butonu var, sen niye boşa post kasmak için "teşekkurler" yaziyosun? O buton oraya bosa konulmuş? Sayın adminler sırf bu yuzden uygulamaya/konuya vs. yazilan yararli yorumlar arkalara dusüyor, sayfa sayfa "tesekkurler" mesaji okuyoruz. Sizden ricam buna bir dur deyin.
Teşekkürler.
 


mstf_l

mstf_l

Üye
Öncelikle şunu söyleyeyim. Kimsenin teşekkür etmesine laf edemeyiz. Bu bi gerçek.
Evet dediğin gibi bazı konularda rahatsızlık verebiliyor bu durum ama yapacak birşey yok. :bilmm: Kimi arkadaşlar da konusuna teşekkür edilmeyince kızıyor.

Bu konuda tek yapılabilek şey sadece "post kasmak" için yazanları şikayet etmektir. Belki böyle bi nebze önüne geçilir.
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
mobilden girenler teşekkür edebilir. Fakat adam zaten post kasıyorsa belli olur.
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
İnsanların Forumda Belirli Hakları Vardır Teşekkür etme Hakkı Eleştiri Yapma Hakkı gibi. bunu Abartanlar Zaten Gereken Cezayı Alıyor ve Birileri. Bu Hakları Suistimal ediyor diye tüm Forum üyelerini cezalandırmak Olmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
Esendağlı

Esendağlı

Üye
İnsanların Forumda Belirli Hakları Vardır Teşekkür etme Hakkı Eleştiri Yapma Hakkı gibi. bunu Abartanlar Zaten Gereken Cezayı Alıyor ve Birileri. Bu Hakları Suistimal ediyor diye tüm Forum üyelerini cezalandırmak Olmaz.
Katılıyorum,Paylaşım yapanlar övgü istiyor çoğu zaman haklarıda zaten.
 
Archonn

Archonn

Üye
Beğendikleri konuların altına teşekkür mesajı yazmaları sorun değil,baştan sona o kategorideki tüm konulara teşekkür mesajı atmaları sorun oluyor.

Konudaki linkler ölmüş herkes linkleri yenile derken arada bir kaç tane teşekkürler mesajı ya da smiley görebiliyorsunuz. Hatta istek konularına teşekkür mesajları atanlar var.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Art arda teşekkürler yazanları şikayet etmeniz kafi. Gerekli cezayı alacaklardır.
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
sadece beğen butonu ile olmaz konuya birşey yazmazsanız konu alt sıralarda kaybolur yani konuya birşey yazmazsanız bastığınız beğen butonunun bir anlamı kalmaz
benim açtığım konulara teşekkür edebilirsiniz arkadaşlar konuyu beğendiyseniz üst sıraya çıkmasını istiyorsanız teşekkür edin
yalnız konu ile ilgili yorumlar tabiki daha faydalı oluyor konuya giren diğer arkadaşlar için buda bir gerçek

teşekkür kasan arkadaşlar zaten kendini belli eder şikayet butonunu kullanabilirsiniz
 
asigsasi

asigsasi

Üye
sadece beğen butonu ile olmaz konuya birşey yazmazsanız konu alt sıralarda kaybolur yani konuya birşey yazmazsanız bastığınız beğen butonunun bir anlamı kalmaz
benim açtığım konulara teşekkür edebilirsiniz arkadaşlar konuyu beğendiyseniz üst sıraya çıkmasını istiyorsanız teşekkür edin
yalnız konu ile ilgili yorumlar tabiki daha faydalı oluyor konuya giren diğer arkadaşlar için buda bir gerçek

teşekkür kasan arkadaşlar zaten kendini belli eder şikayet butonunu kullanabilirsiniz

çok haklısın dostum
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
bu mesajar yeterli bence herşey açıklanmış.
 
codblackops2

codblackops2

Üye
:tşk: :ehe


Sende bir tane yararlı konu aç milletten teşekkür beklersin yorum olarak..yoksa beğenip geçerse herkes ,konun maxicepin gizemli sayfalarında kaybolur :oke:
 
larten123

larten123

Üye
Mobil olanlar napsın?
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Teşekkür et butonu nerde ? Beğen butonundan mı bahsediyorsunuz?
 
serinaga

serinaga

Üye
Teşekkür et butonu nerde ? Beğen butonundan mı bahsediyorsunuz?

HAKKATEN çoğu konu açan arkadaş teşekkür butonuna basmaktan bahsediyor, nedir bu teşekkür BUTONU ? Ağız alışkanlığı mı yoksa arkadaşın da dediği gibi beğen butonu mu ? :bilmm
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
HAKKATEN çoğu konu açan arkadaş teşekkür butonuna basmaktan bahsediyor, nedir bu teşekkür BUTONU ? Ağız alışkanlığı mı yoksa arkadaşın da dediği gibi beğen butonu mu ? :bilmm
ayrıca bir teşekkür butonu yok o bahsedilen beğen butonunun ta kendisi :)
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
ayrıca bir teşekkür butonu yok o bahsedilen beğen butonunun ta kendisi :)

teşekkür yada beğen butonu ne farkeder ayrıca teşekkür smile var yani onu kullanmaktan bahsediliyor
teşekkür smile kullandığında bunu diğer üyeler son mesajlarda görüyor ama beğen butonu kullandığında sadece konuya giren üyeler bunu görebilir
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye


teşekkür yada beğen butonu ne farkeder ayrıca teşekkür smile var yani onu kullanmaktan bahsediliyor
teşekkür smile kullandığında bunu diğer üyeler son mesajlarda görüyor ama beğen butonu kullandığında sadece konuya giren üyeler bunu görebilir
arkadaşın merakını gidermek için söyledim sakin ol şampiyon
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Teşekkür et butonu nerde ? Beğen butonundan mı bahsediyorsunuz?
Bir önceki tasarımda "Teşekkür Et" butonu vardı. Şimdi "beğen" olarak değişti.

İnsanların Forumda Belirli Hakları Vardır Teşekkür etme Hakkı Eleştiri Yapma Hakkı gibi. bunu Abartanlar Zaten Gereken Cezayı Alıyor ve Birileri. Bu Hakları Suistimal ediyor diye tüm Forum üyelerini cezalandırmak Olmaz.
:oke:

Sizler de bu gibi durumlarda şikayet etme hakkınızı kullanınız. Abartılmadığı sürece Teşekkür mesajları faydalıdır. Konuyu açan kişiyi şevklendirir ve kaliteli paylaşımların üst sıralarda yer almasını sağlar.

:locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt