emreilhans
Üye
Konulara yazılan "teşekkürler" mesajları
Sayın adminler lutfen bir cozum bulunuz bu konuya. Mesela bir uygulama paylasiliyor, altina onlarca belki yuzlerce tesekkurler yaziliyor, a arkadaş, orada tesekkurler butonu var, sen niye boşa post kasmak için "teşekkurler" yaziyosun? O buton oraya bosa konulmuş? Sayın adminler sırf bu yuzden uygulamaya/konuya vs. yazilan yararli yorumlar arkalara dusüyor, sayfa sayfa "tesekkurler" mesaji okuyoruz. Sizden ricam buna bir dur deyin.
Teşekkürler.
Teşekkürler.
: Kimi arkadaşlar da konusuna teşekkür edilmeyince kızıyor.



