Maxicep'den indirdiğim oyunları açmıyor?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mıstık0671

Üye
    Konu Sahibi
Maxicep'den indirdiğim oyunları açmıyor?
Arkadaşlar benim telefon nokia 2700 maxicep den indirdiğim oyunları açmıyor dosya biçimi desteklenmiyor diyo.Nasıl düzeltirim? "YARDIM"
 


Emrgncy

Emrgncy

Üye
indirdiğin oyunlar telefonuna uyumlumu veya indirilen dosyanın uzantısı zip felan olabilir... :hmmm
 
danqerpeach

danqerpeach

Üye
aqa açtıgm konulara bak orda var büyük ihtimalle .ext olduqu içn açlmıyodur
 

cerana

Üye
gardas o ext olarak iniyo vinrari indhr
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt