Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
E72 Ekrana Bir şeyler Oldu..
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
emresenosun
Üye
Konu Sahibi
E72 Ekrana Bir şeyler Oldu..
Nokia E72 kullanmaktayım.Bir süredir telefon ekanının rengı soldu bazen eski haline geliyor bazende ekran hıc gorunmeyecek hale gelıyor..Ekran ışığı titriyor.Sorun nedir ? Nasıl çözebilirim ? Teşekkürler.
Nokia E72 kullanmaktayım.Bir süredir telefon ekanının rengı soldu bazen eski haline geliyor bazende ekran hıc gorunmeyecek hale gelıyor..Ekran ışığı titriyor.Sorun nedir ? Nasıl çözebilirim ? Teşekkürler.
ekran filminde hafif bir yırtık olabilir yada soket hafif çıkmş olabilir. Yazılımsal olacağını sanmam. Telefonu salla , sallarken ışık düzelirse soket yada filmden olduğunu sökmeden anlayabilirsin.
ekran filminde hafif bir yırtık olabilir yada soket hafif çıkmş olabilir. Yazılımsal olacağını sanmam. Telefonu salla , sallarken ışık düzelirse soket yada filmden olduğunu sökmeden anlayabilirsin.
Bende de n72 vardı aynı sorun bende de vardı sonra bir gün ekran komple gitti ben de üstelemedim babam bozuk diye 5 tl ye sattı sonradan öğrendim ekran kartından kaynaklandığını boşu boşuna sattım fıstık gibi telefonu bence hemen yaptır kıymetini bil