C5-03 kullanicilarini kizdiracak haber!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mfdrn

mfdrn

Üye
    Konu Sahibi
C5-03 kullanicilarini kizdiracak haber!!!
Bu gün Nokianın destek hattından aldığım bilgiye göre Nokia C5-03 için v30 Güncellemesini geri çekmişler.
 


HamamBöceği

Üye
hala nokia dan güncelleme mi bekliyonuz
 
enesblt

enesblt

Üye
v30 gelse sanki bişey değişecekti ya
 
azrock

azrock

Üye
Yıl 2012, hala C5'e V30 gelecek diyenler var. Bir de 10 tane konu acıyorsunuz .
 
CilginTurk1

CilginTurk1

Üye
Yıl 2012, hala C5'e V30 gelecek diyenler var. Bir de 10 tane konu acıyorsunuz .

Sa fikrini soran oldu mu ? C5-03 kullanıcısı mısın ? Niye eleştiriyorsun ? Sen rahatsın elinde 4s var.Bize bu güncelleme lazımdı :off:
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
Yıl 2012, hala C5'e V30 gelecek diyenler var. Bir de 10 tane konu acıyorsunuz .

yıl olmuş 2012 diyorsun ama c5-03 diğer s60v5 lerden çok sonra piyasaya sürüldü. v22 de kalmıcağından eminim ama ne zaman gelir bilmiyorum
 
mfdrn

mfdrn

Üye
    Konu Sahibi
Adama dedim 1 ay önce böyle söylüyodunuz adam lafları karıştırdı biraz geri çektiler şu anda öyle bir güncelleme gözükmüyor eğer telefonla ilgili hata olursa öyle cıkartılcakmıs oda düzeltme amaclı :S
 
major38

major38

Üye
v22 Geldide Noldu
 
Joker.

Joker.

Üye
Sa fikrini soran oldu mu ? C5-03 kullanıcısı mısın ? Niye eleştiriyorsun ? Sen rahatsın elinde 4s var.Bize bu güncelleme lazımdı :off:

Kardeş Çaktırma o da bir c5-03 kulanıcısıysı çoki iyi hatırlıyorum st ile cfw nasıl yaparız diye kapa patlatmışlardk ;)
 
acuxx

acuxx

Üye
ok uzadı bu v30 saçmalığı yok kardeşim gelmiycek belle arayüzü felan fena keklemişler sizi
 
azrock

azrock

Üye
Sa fikrini soran oldu mu ? C5-03 kullanıcısı mısın ? Niye eleştiriyorsun ? Sen rahatsın elinde 4s var.Bize bu güncelleme lazımdı :off:


Evet ikinci telefonum C5-03. Her türlü eleştiririm. Bana da lazım ayrıca güncelleme. Daha beklemeyin diyorum. Nokia bizi bıraktı 1. Nesil Belleleri de yakında bırakacak. Bize bir daha fw mi çıkaracak?:vur
 
Masterthone

Masterthone

Üye
Konu KapaNMIŞTIR...

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt