Dark Knight Rises Acil Yardım! Gercekten Aciiil

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FeC!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
Dark Knight Rises Acil Yardım! Gercekten Aciiil
Arkadaşlar bu oyunun apksını kuramıyorum. Daha once yukledim. Oynadım. Ama bir sekilde silindi. Ve oyunu artık oynayamıyorum. Sd data var elimde ama apk yı kuramıyorum. Kurmaya calıstıgım zaman yuklenemedi bos alan acın ve tekrar deneyin diyor. Ve telefon bomboş. Daha ilginci baska apkları kurabiliyorum. Yardımcı olabilecekvar mı?
 


enes122

enes122

Üye
Ücretli bir oyun mu?
 
FeC!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
Evet. c rac k li. Titanium backup ile fazla kurcaladım acaba ondan mı oldu. :(
 
enes122

enes122

Üye
Crackli uygulamalarda oluyor öyle korsan yersen sorun çıkartıyor
 
FeC!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
Oyunu dun oynuyodum yahu nedem boyle oldu. Baya da ilerlediydim. :
 

furkey

Üye
evet bayağı acilmiş...
 
FeC!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
Acil dememin sebebi yarından itibaren interneti bulmakta zorlanıcak olmamdır kardeşim. Ve oynayacak bir iki oyunum var. 15 gun ne yapıcam?
 

fanyking

Üye
ücretli dimi bu
 
FeC!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
6.99 dolar. Seytan diyo git ver. Ama hayır vermicem. :)
 
PriZm

PriZm

Üye
Arkadaşlar bu oyunun apksını kuramıyorum. Daha once yukledim. Oynadım. Ama bir sekilde silindi. Ve oyunu artık oynayamıyorum. Sd data var elimde ama apk yı kuramıyorum. Kurmaya calıstıgım zaman yuklenemedi bos alan acın ve tekrar deneyin diyor. Ve telefon bomboş. Daha ilginci baska apkları kurabiliyorum. Yardımcı olabilecekvar mı?

kardeş çözümünü biliyorum :)

root/data/app dizinine gir.

bu dizinde com.gameloft.android.ANMP.GloftKRHM.odex uzantılı dosya varsa sil düzelir :)
 
FeC!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
Sagol Navy mesajı yeni gorebildim. :) Ama cozdum sorunu zati. Wipe cache yaptım oldu. :)

- - - Eklendi - - -

Sagol Navy mesajı yeni gorebildim. :) Ama cozdum sorunu zati. Wipe cache yaptım oldu. :)
 
FeC!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
Yahu yeni konu acmayayım. Bu oyunu hala kuramadım. :( Pm den yardımcı olabilecek var mı?
 
FeC!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
yok oyunu kurabiliyorum ama datayı atsamda tb dosyasını yuklesem de olmuyor. Ama bir de oyle deniyeyim.
 
PriZm

PriZm

Üye
yok oyunu kurabiliyorum ama datayı atsamda tb dosyasını yuklesem de olmuyor. Ama bir de oyle deniyeyim.

nasıl olmuyor biraz daha açıklasan? :D oyun açılmıyormu yani anlamadım :D
 
FeC!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
odex yok maalesef :(

- - - Eklendi - - -

Kuruyorum oyunu. Acmıyorum. Obb dosyasını cıkartıyorum. 1.8 gb bir obb dosyadı cıkıyor. Onu atıyorum obb ye. Titanium backup ı acıp thr nin actıgı konudaki zipten cıkan 2 dosyayı titanium back up klasorune atıyorum. Geri yukluyorum. Yalnızca veri. Oyunu acıyorum. Ekranda zımbırtı donuyor. Checking Licence diyor. Siyah ekran. Gerisi yok.
 
PriZm

PriZm

Üye
odex yok maalesef :(

- - - Eklendi - - -

Kuruyorum oyunu. Acmıyorum. Obb dosyasını cıkartıyorum. 1.8 gb bir obb dosyadı cıkıyor. Onu atıyorum obb ye. Titanium backup ı acıp thr nin actıgı konudaki zipten cıkan 2 dosyayı titanium back up klasorune atıyorum. Geri yukluyorum. Yalnızca veri. Oyunu acıyorum. Ekranda zımbırtı donuyor. Checking Licence diyor. Siyah ekran. Gerisi yok.
hmm bunu bilmiyorum ama rambonun konusunda yarın batman apk ve sd yi paylaşacağım kendim denemiştim çalışıyor :) istersen onu denersin :)
 
FeC!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
indiremem ki :( anca apk. Bu sd yi daha once indirdim silmedim hic. zipler duruyo. :) Olmadı oynamam ya saglık olsun. :)
 
PriZm

PriZm

Üye
bak benim kullandığım apk.birde bunu dene.

 
FeC!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
edge hızında deniyorum. :) Tesekkurler. Olur İnsallah :)

- - - Eklendi - - -

:( malesef
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt