Plaza ırkı kadınları!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
ağzına sağlık ama bilmiyorum hiçbirinin cevabını ama bunlar için hergün birer s..... pardon oha çekiyorum güzelliklerini bazıkanı beş para etmezler için kulllandırıyorlar

Bu da bi bakis acisi birazina katildim birazina katilmadim
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı


NowOrNewer

NowOrNewer

Üye
Aklıma at figürü belirdi le alakaysa.
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
    Konu Sahibi
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Bakımlı kadınları severim!..
Plaza kadını metaforuyla göndermede bulunulan kadınları iyi bildiğimden açıklama yapasım geldi...
Avukatı mısın kardeşim derseniz, evet diyebilirim... Zorlamayın :D İçimden geldi yazıyorum.

1- O mükemmel makyajı yapabilmek için her sabah şafakla mı kalkıyorsunuz? Gün içinde hiç akmaz mı, kokmaz mı?
2- Bakımlı saçlar, eller, ayaklar için evde yatılı kuaför kadronuz mu var?
3- Üzerinde durmayı başardığınız hele de seke seke yürüdüğünüz topuklu ayakkabılar için özel gerilla eğitimi mi alıyorsunuz?
4- Bir giydiğinizi bir daha giymediğinizi göre, kullan at kıyafetler ne zaman piyasaya sürüldü ve neden benim haberim yok?
5- Minicik eteklerin altından iç çamaşırlarınız görünmeden oturup kalkabildiğinize göre önceki hayatlarınıza sirk cambazı mıydınız?
6- Ay, şekerim, hayatım, çiçeğim, böceğim, bebiş lafları plaza raconu mudur?
7- Bacım sizin hiç geçim, seçim, dert, gam, kasvetiniz yok mu, hep böyle şeker pembesi kıvamında dolanıyorsunuz?
8- Plazalarda adını bile bilmediğim türlü çeşit salata dışında bir şey yiyeni dövüyorlar mı?
1) Makyajda el hızlandığında 2 saat önceden başlamaya da gerek kalmıyor aslında. Her gün aynı şeyleri farklı renklerle yapıyorsun sadece. Önemli olan pratik kazanmak. Gün içinde bozulanı var bozulmayanı var. Bu aslında hangi kalitede ürünleri kullandığınızla alakalı. Özellikle ruju mesela gün içinde tazelemek gerekir. Yemek yersin, dudağını yalarsın öpen olur vs... :ehe Kokma konusunda ise, yıllanmadığı sürece kötü kokmuyor diye duydum :ehe Artık o da kişinin kendi pisliğiyle alakalı bir mevzu :ehe Ama bazıları var şeker gibi kokuyor yiyesin gelir :ehe
2) Manikür bir günde bozulmaz. İnşaatta kürekle iş yapmıyorsan tabii :ehe Saçlar konusunda ise kuaföre iyi para bayılınıyor o bir gerçek :D
3) Hayır sadece bol miktarda sabır imtihanı veriyorlar. Zira ne kadar pratik olursa olsun bir yerden sonra can yakıyor o. Bu nedenle ayaklarında olduğu kadar ellerinde de geziyor o ayakkabılar :ehe
4) Para para para :ehe
5) Bu da aslında pratikle alakalı bir durum tahminimce. :ehe Önceki hayatları konusunda bir yorumum yok. Belki de sihirbazdırlar. Bak var, ama hoooop yok :D
6) Yok onlar tiki raconudur. Her tiki plaza kadını değildir. Her plaza kadını da tiki değildir.
7) Herkesin kendilerine göre sorunları var. Plaza kadını 4000 alırken 5000 neden alamıyorum diye üzülür. Allah böyle dert vermesin :D
8) Aslında aralarında lahmacun çiğ köfte sevenler de var ama plazaların bulunduğu yerlerin yakınları genelde pahalı mekanlardır. Pahalı mekanlar da nedense adı sanı ucubik şeyler satarlar.
Siz de mecburen garip garip yiyecekler yersiniz :D Ev yemekleri satan bir yer açılsa oralara emin olun dolar-taşar!..
Salata meselesi ise... Herkes mini giyebilir de... Mininin yakışması için salatadan ötesi pek tavsiye edilmez :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı ve Mad EagLe
__xXx__

__xXx__

Üye
adaletini seveyim dünya
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Bakımlı kadınları severim!..
Plaza kadını metaforuyla göndermede bulunulan kadınları iyi bildiğimden açıklama yapasım geldi...
Avukatı mısın kardeşim derseniz, evet diyebilirim... Zorlamayın :D İçimden geldi yazıyorum.


1) Makyajda el hızlandığında 2 saat önceden başlamaya da gerek kalmıyor aslında. Her gün aynı şeyleri farklı renklerle yapıyorsun sadece. Önemli olan pratik kazanmak. Gün içinde bozulanı var bozulmayanı var. Bu aslında hangi kalitede ürünleri kullandığınızla alakalı. Özellikle ruju mesela gün içinde tazelemek gerekir. Yemek yersin, dudağını yalarsın öpen olur vs... :ehe Kokma konusunda ise, yıllanmadığı sürece kötü kokmuyor diye duydum :ehe Artık o da kişinin kendi pisliğiyle alakalı bir mevzu :ehe Ama bazıları var şeker gibi kokuyor yiyesin gelir :ehe
2) Manikür bir günde bozulmaz. İnşaatta kürekle iş yapmıyorsan tabii :ehe Saçlar konusunda ise kuaföre iyi para bayılınıyor o bir gerçek :D
3) Hayır sadece bol miktarda sabır imtihanı veriyorlar. Zira ne kadar pratik olursa olsun bir yerden sonra can yakıyor o. Bu nedenle ayaklarında olduğu kadar ellerinde de geziyor o ayakkabılar :ehe
4) Para para para :ehe
5) Bu da aslında pratikle alakalı bir durum tahminimce. :ehe Önceki hayatları konusunda bir yorumum yok. Belki de sihirbazdırlar. Bak var, ama hoooop yok :D
6) Yok onlar tiki raconudur. Her tiki plaza kadını değildir. Her plaza kadını da tiki değildir.
7) Herkesin kendilerine göre sorunları var. Plaza kadını 4000 alırken 5000 neden alamıyorum diye üzülür. Allah böyle dert vermesin :D
8) Aslında aralarında lahmacun çiğ köfte sevenler de var ama plazaların bulunduğu yerlerin yakınları genelde pahalı mekanlardır. Pahalı mekanlar da nedense adı sanı ucubik şeyler satarlar.
Siz de mecburen garip garip yiyecekler yersiniz :D Ev yemekleri satan bir yer açılsa oralara emin olun dolar-taşar!..
Salata meselesi ise... Herkes mini giyebilir de... Mininin yakışması için salatadan ötesi pek tavsiye edilmez :ehe

admin haklı beyler dağılın :D
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
O ırka mensup insanlarla sürekli iç içeyim. Onlar kitap okumak yerine bunları yapıyorlar. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: jackalmami

Salihç.

Üye
Ilginc birr irkmiş.nasil pare kasanyrlar.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Ilginc birr irkmiş.nasil pare kasanyrlar.

para kazanmıyorlar çok paraları varmış gibi görünürler çünkü baktığınız zaman herşeyleri vardır çünkü herşeye para harcarlar herşeyleri vardır paraları pek olmayabilir :)
 
jackalmami

jackalmami

Üye
Bakımlı kadınları severim!..
Plaza kadını metaforuyla göndermede bulunulan kadınları iyi bildiğimden açıklama yapasım geldi...
Avukatı mısın kardeşim derseniz, evet diyebilirim... Zorlamayın :D İçimden geldi yazıyorum.



1) Makyajda el hızlandığında 2 saat önceden başlamaya da gerek kalmıyor aslında. Her gün aynı şeyleri farklı renklerle yapıyorsun sadece. Önemli olan pratik kazanmak. Gün içinde bozulanı var bozulmayanı var. Bu aslında hangi kalitede ürünleri kullandığınızla alakalı. Özellikle ruju mesela gün içinde tazelemek gerekir. Yemek yersin, dudağını yalarsın öpen olur vs... :ehe Kokma konusunda ise, yıllanmadığı sürece kötü kokmuyor diye duydum :ehe Artık o da kişinin kendi pisliğiyle alakalı bir mevzu :ehe Ama bazıları var şeker gibi kokuyor yiyesin gelir :ehe
2) Manikür bir günde bozulmaz. İnşaatta kürekle iş yapmıyorsan tabii :ehe Saçlar konusunda ise kuaföre iyi para bayılınıyor o bir gerçek :D
3) Hayır sadece bol miktarda sabır imtihanı veriyorlar. Zira ne kadar pratik olursa olsun bir yerden sonra can yakıyor o. Bu nedenle ayaklarında olduğu kadar ellerinde de geziyor o ayakkabılar :ehe
4) Para para para :ehe
5) Bu da aslında pratikle alakalı bir durum tahminimce. :ehe Önceki hayatları konusunda bir yorumum yok. Belki de sihirbazdırlar. Bak var, ama hoooop yok :D
6) Yok onlar tiki raconudur. Her tiki plaza kadını değildir. Her plaza kadını da tiki değildir.
7) Herkesin kendilerine göre sorunları var. Plaza kadını 4000 alırken 5000 neden alamıyorum diye üzülür. Allah böyle dert vermesin :D
8) Aslında aralarında lahmacun çiğ köfte sevenler de var ama plazaların bulunduğu yerlerin yakınları genelde pahalı mekanlardır. Pahalı mekanlar da nedense adı sanı ucubik şeyler satarlar.
Siz de mecburen garip garip yiyecekler yersiniz :D Ev yemekleri satan bir yer açılsa oralara emin olun dolar-taşar!..
Salata meselesi ise... Herkes mini giyebilir de... Mininin yakışması için salatadan ötesi pek tavsiye edilmez :ehe

önceki hayatları hakkında bir yorumun yok :hmmm
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
    Konu Sahibi
Bakımlı kadınları severim!..
Plaza kadını metaforuyla göndermede bulunulan kadınları iyi bildiğimden açıklama yapasım geldi...
Avukatı mısın kardeşim derseniz, evet diyebilirim... Zorlamayın :D İçimden geldi yazıyorum.


1) Makyajda el hızlandığında 2 saat önceden başlamaya da gerek kalmıyor aslında. Her gün aynı şeyleri farklı renklerle yapıyorsun sadece. Önemli olan pratik kazanmak. Gün içinde bozulanı var bozulmayanı var. Bu aslında hangi kalitede ürünleri kullandığınızla alakalı. Özellikle ruju mesela gün içinde tazelemek gerekir. Yemek yersin, dudağını yalarsın öpen olur vs... :ehe Kokma konusunda ise, yıllanmadığı sürece kötü kokmuyor diye duydum :ehe Artık o da kişinin kendi pisliğiyle alakalı bir mevzu :ehe Ama bazıları var şeker gibi kokuyor yiyesin gelir :ehe
2) Manikür bir günde bozulmaz. İnşaatta kürekle iş yapmıyorsan tabii :ehe Saçlar konusunda ise kuaföre iyi para bayılınıyor o bir gerçek :D
3) Hayır sadece bol miktarda sabır imtihanı veriyorlar. Zira ne kadar pratik olursa olsun bir yerden sonra can yakıyor o. Bu nedenle ayaklarında olduğu kadar ellerinde de geziyor o ayakkabılar :ehe
4) Para para para :ehe
5) Bu da aslında pratikle alakalı bir durum tahminimce. :ehe Önceki hayatları konusunda bir yorumum yok. Belki de sihirbazdırlar. Bak var, ama hoooop yok :D
6) Yok onlar tiki raconudur. Her tiki plaza kadını değildir. Her plaza kadını da tiki değildir.
7) Herkesin kendilerine göre sorunları var. Plaza kadını 4000 alırken 5000 neden alamıyorum diye üzülür. Allah böyle dert vermesin :D
8) Aslında aralarında lahmacun çiğ köfte sevenler de var ama plazaların bulunduğu yerlerin yakınları genelde pahalı mekanlardır. Pahalı mekanlar da nedense adı sanı ucubik şeyler satarlar.
Siz de mecburen garip garip yiyecekler yersiniz :D Ev yemekleri satan bir yer açılsa oralara emin olun dolar-taşar!..
Salata meselesi ise... Herkes mini giyebilir de... Mininin yakışması için salatadan ötesi pek tavsiye edilmez :ehe

tecrübe konuşuyo baylar bayanlar.Dağılın :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt