fatihgaucho
Üye
[ALINIK] iPhone 3G 16GB veya 8GB
Merhabalar..
Yazılımsal veya donanımsal bir sorunu olmayan, kozmetik olarak iyi, çatlağı ve çiziği aşırı şekilde olmayan kısaca aldıktan sonra gönül rahatlığıyla kullanacabileceğim iPhone 3G bir cihaz arıyorum. 16gb olursa daha iyi olur fakat 8gbde olabilir.
iyi forumlar..
Yazılımsal veya donanımsal bir sorunu olmayan, kozmetik olarak iyi, çatlağı ve çiziği aşırı şekilde olmayan kısaca aldıktan sonra gönül rahatlığıyla kullanacabileceğim iPhone 3G bir cihaz arıyorum. 16gb olursa daha iyi olur fakat 8gbde olabilir.
iyi forumlar..

temiz olsun yeter : )