PM'den yapılan uygunsuz konuşmalar?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
15097

15097

Üye
    Konu Sahibi
PM'den yapılan uygunsuz konuşmalar?
Sevmediğiniz biri geliyor konuda yaptığı tartışma yetmiyormuş gibi pm'den laf dalaşına devam ediyor.Aşağılayıcı konuşmalar sergiliyor.Bunları yöneticiye nasıl bildiricez? Ban yada ceza almasını nasıl sağlayacağız? Ozan abi'ye pm mi atıcaz? Peki nasıl kanıtlıcaz? Ekran görüntüsü yetecek mi?
 


Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Yapılan özel mesaj içinde ( ! Mesajı Şikayet Et ) butonu var kullanabilirsiniz..
 
anılbaran

anılbaran

Üye
evet özel mesaj yolu ile yedigim küfürlerin haddi hesabı yok. Hatta tehtit bile aldım.Ben o butonu kullanmadım onun yerin piskolojik baskı uygulayıp kişiyi 10 dk da çıldırtıyorum.Ama Mustafa abi haklı o butonu kullanmak da yarar var ;)
 
Türe

Türe

Üye
:oke:
 
15097

15097

Üye
    Konu Sahibi
Öyle yaptım. Teşekkürler.
 
Joker.

Joker.

Üye
Onun gibilerin Türkiye Cumhuriyetinde İşi Yok aslında
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Henüz öyle birşey olmadı olmasında sevmem öyle boş muhabbetleri yüzünü bile görmediğim adam ismini cismini bile bilmediğim adam gelip laf yapacak şikayet ederim öyle birşey olursa hiç seviyesine inmem sizede bunu tavsiye ederim :)
 
asigsasi

asigsasi

Üye
Henüz öyle birşey olmadı olmasında sevmem öyle boş muhabbetleri yüzünü bile görmediğim adam ismini cismini bile bilmediğim adam gelip laf yapacak şikayet ederim öyle birşey olursa hiç seviyesine inmem sizede bunu tavsiye ederim :)

+1.000.000
 
tempestshine

tempestshine

Üye
ben tepkisiz kalırım :D kendi kendine pm atmaya devam edemez herhalde :D
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
evet özel mesaj yolu ile yedigim küfürlerin haddi hesabı yok. Hatta tehtit bile aldım.Ben o butonu kullanmadım onun yerin piskolojik baskı uygulayıp kişiyi 10 dk da çıldırtıyorum.Ama Mustafa abi haklı o butonu kullanmak da yarar var ;)
nasıl tehdit ettiler ki topuğuna sıkarız falan mı dediler :D
 
  • Beğen
Tepkiler: anılbaran
15097

15097

Üye
    Konu Sahibi
Evet haklısınız.Adama doğru düzgün bir şey söylüyorsun resmen azarlanıyorsun.Daha adını bile bilmediğin kişiden azar yiyorsun.Böyle tipleri kendi haline bırakalım bence :kıskıs: nasıl olsa susarlar.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Evet haklısınız.Adama doğru düzgün bir şey söylüyorsun resmen azarlanıyorsun.Daha adını bile bilmediğin kişiden azar yiyorsun.Böyle tipleri kendi haline bırakalım bence :kıskıs: nasıl olsa susarlar.

susmasa nolur havlayan kedi tırmalamaz:D
 
Tekno_Kaplan

Tekno_Kaplan

Üye
zaten admin pm leri görüyor ekran görüntüsüne gerek yok
 
anılbaran

anılbaran

Üye
:hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt