Bell(e)issimo V1 5800 RM-356 v60.0.003

Sponsorlu Bağlantılar

sinanorta

sinanorta

Üye
    Konu Sahibi
nivibarın simgelerini değiştir

- - - Eklendi - - -

ellerine sğlık bu arada :)

- - - Eklendi - - -

bu daha çok anna olmuş :D

- - - Eklendi - - -

topbarı saymazsak :)

Teşekkürler. NaviBar'ın simgelerini değiştirmem çünkü belle yazılımında da böyle. Ama yakında belle saat ekleyeceğim.


- - - Eklendi - - -

hayırlı akşamlar yükledim ve çok memnunum ellerine sağlık arkadaşım tek sıkıntı gördüğüm ses komutları boş görünüyor bu sorunu tek ben mi yaşıyorum yeşil tuşa basınca hiç bir şey olmuyo

Ses komutlarını sildim. Çünkü Nokia'nın ses komutu Apple'ın Siri'si gibi değil :) ve çok işlevsiz.


- - - Eklendi - - -

ellerine sağlık çok güzel olmuş .orjinal ikonlar koymuşsun.bu harika bişey.görünüm çok güzel yanlız birazyavaş gibi.görünümü bozmadan.biraz hızllandırabilirsen mükemmel olacak.kesinlikle uzun süre değiştirmiycem bir cw olacak .düzeltmelerini bekliyorum.teşekkürler.

Teşekkürler. Hızlandırmalar yapmaya çalışıyorum. İkonlar belle ikonuna çok yakın değil o yüzden kendim belle ikonlarını s60v5 teması için uyarlayacağım. Bu temada 3.parti ikonları az.
 


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
senin kafan karışmış :D



- - - Eklendi - - -

senin kafan karışmış :D

 

hhaktan29

Üye
Ya abilerim ben telefonuma >>>> Bell(e)issimo V1 <<<< yükledim ama memnun kalmadım kendi orjina v52 yüklemeye çalıştım ama yedekleme baslamadan cihaz ile bağlantı kesildi diyor lütfenn yardım ederseniz bu >>>> Bell(e)issimo <<<< nasıl kaldırcam
?????
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ya abilerim ben telefonuma >>>> Bell(e)issimo V1 <<<< yükledim ama memnun kalmadım kendi orjina v52 yüklemeye çalıştım ama yedekleme baslamadan cihaz ile bağlantı kesildi diyor lütfenn yardım ederseniz bu >>>> Bell(e)issimo <<<< nasıl kaldırcam
?????
v60 sürümünü navifirmden indir flashla
 
sinanorta

sinanorta

Üye
    Konu Sahibi


- - - Eklendi - - -


okey :D

Neyse zaten navi bar koymayı düşünüyordun.


- - - Eklendi - - -

Ya abilerim ben telefonuma >>>> Bell(e)issimo V1 <<<< yükledim ama memnun kalmadım kendi orjina v52 yüklemeye çalıştım ama yedekleme baslamadan cihaz ile bağlantı kesildi diyor lütfenn yardım ederseniz bu >>>> Bell(e)issimo <<<< nasıl kaldırcam
?????

Artık cihazına v52 yükleyemezsin. v60 ile navifirmden uygun olanını bul ve flashla.
 

asmanyas

Üye
iyi akşamlar bir yeri arayacağımız zaman çıkan ekranda arama tuşu veya çağrı geçmişi çıkıyor bu mod çok güzel olmuş nerden bulduğunuzu sorsbilirmiyim
 
sinanorta

sinanorta

Üye
    Konu Sahibi
iyi akşamlar bir yeri arayacağımız zaman çıkan ekranda arama tuşu veya çağrı geçmişi çıkıyor bu mod çok güzel olmuş nerden bulduğunuzu sorsbilirmiyim

Bahsettiğiniz şey mod değildir. Yazılımın kendisinde mevcuttur.
 
lazye

lazye

Üye
arkadaşım ben biraz bahsedeyim isteklerimden 6 sayfa karakter desteği mediabar simgelerinde yazılar ingilizce bunu düzeltmeni isterm snra hakkında , ovi müzik ,podcasting,my nokia v.b şeyler olmasın.belle topbar olmasın çünkü biraz saçma oluyo bence bide belle topbarın arkasında hala yazılar çıkıyo mesela menü yazıyo tam belli olmuyo ama gözüküyo bu çok kötü bunları düzeltirsen sevinirm .D
 
sinanorta

sinanorta

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım ben biraz bahsedeyim isteklerimden 6 sayfa karakter desteği mediabar simgelerinde yazılar ingilizce bunu düzeltmeni isterm snra hakkında , ovi müzik ,podcasting,my nokia v.b şeyler olmasın.belle topbar olmasın çünkü biraz saçma oluyo bence bide belle topbarın arkasında hala yazılar çıkıyo mesela menü yazıyo tam belli olmuyo ama gözüküyo bu çok kötü bunları düzeltirsen sevinirm .D

MediaBar yazılarını hiç fark etmedim.
Belle TopBar olmazsa adı Bell(e)issimo olmaz. :) Ama sorunu halletmeye çalışacağım.
 
lazye

lazye

Üye
he bide aklıma geldi mesajlar,rehber,ajanda,işlem kaydı,saat fln girip çıktığımızda hala açık görünüyor ramblowda bunada bi el at ederm çnkü bşka cfwlerde byle dğl .D k.b kafanı yoruyorum ama...
 
sinanorta

sinanorta

Üye
    Konu Sahibi
he bide aklıma geldi mesajlar,rehber,ajanda,işlem kaydı,saat fln girip çıktığımızda hala açık görünüyor ramblowda bunada bi el at ederm çnkü bşka cfwlerde byle dğl .D k.b kafanı yoruyorum ama...

Tamamdır. İsteklerin alındı. En kısa sürede çözüm bulacağım. :)
 

yanlizsevdali

Üye
belle topbar ingilizce ve aşagıya dogru çekilmiyor yani o uygulamalar açılmıyor bluetooth falan
 
sinanorta

sinanorta

Üye
    Konu Sahibi
belle topbar ingilizce ve aşagıya dogru çekilmiyor yani o uygulamalar açılmıyor bluetooth falan

Kesinlikle belle topBar ingilizce değildir. Ayrıca bütün fonksiyonları çalışmaktadır. Hard format atmayı unutma.
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
çok güzel görünüyor ama tema ayrı bir güzel olmuş bee süpersin emeğine sağlık güzel çalışma
 
sinanorta

sinanorta

Üye
    Konu Sahibi

orhan262

Üye
arkadaşlar yardımcı olacak arkadaş var mı... telefonum 5800
 


Üst Alt