GuitaristBoy
Üye
gidersem gelecek yaza giderim zaten wellington dayım 1 hafta sonra dönmem gerektwitter veya faceden ulaş![]()
gidersem gelecek yaza giderim zaten wellington dayım 1 hafta sonra dönmem gerektwitter veya faceden ulaş![]()
bakalım ömerApple belediyesi calisiyobide siryle fatih terimi izleyin
bakalım ömer
ben şuan wellington dayım ablama soriyimAbi yanlis anlama ama oralarda cami falan varmi
Yok abi amerikanin genelinde varmi
ben şuan wellington dayım ablama soriyim
1-Wellington Yeni Zellanda'daYok abi amerikanin genelinde varmi
1-Wellington Yeni Zellanda'da
2-Ben Amsterdam'da yaşıom
3-Hollanda'da en fazla 2 cami var

rica ederimHmm abi tamam sagol![]()
Neee cami varmı abi? Ozaman uranyum isi iptal oldu...![]()

dünyanın bilinen her ülkesinde en az bir cami var napıcan o zaman isoNeee cami varmı abi? Ozaman uranyum isi iptal oldu...![]()
Bartuyu bi adaya kaçır öyle yap![]()
bartu abi askeri birlikleri yolladim. Otobusle geliyolar o yuzden gecikecekler. Gidecegin adayi sen sec...Fark yapmaz...iş içinde gelecek hafta los angeles da olmam gerekiyo oraya yolla zahmet olmasın

liquipel ofisine gidiyo bu teknoloji eşeklerde kullanılabiliyormu diyoG*t2B açış videoları acayip komikti.Birazda g*t açalım![]()

