kavga ve gürültülerin sonlanmasını, bütün insanlığın kardeşçe, barış içerisinde yaşamasını istiyorum...
çok şey mi istiyorum![]()

hayat hep girintili çıkıntılıdır. senin dediğin güzel bişi ama ölede olursa hayat çok sıkıcı olur.kavga ve gürültülerin sonlanmasını, bütün insanlığın kardeşçe, barış içerisinde yaşamasını istiyorum...
çok şey mi istiyorum![]()
hayat hep girintili çıkıntılıdır. senin dediğin güzel bişi ama ölede olursa hayat çok sıkıcı olur.
haklısın ama insanı en çok yoran şeyler bitek kavgalar değildir hayat şartlarıda yorar. neyse bu uzadıkça uzar konu dışına daha çıkmayalım
benim isteğimin olabilme ihtimalinin koskoca bir sıfır olduğunu iyi biliyorum... Ama bu istek gerçekleşse senin dediğin gibi hayat sıkıcı olmaz, aksine yaşanabilir bir hal alır. çünkü; hayatta bizi en çok yoran bu kavga,gürültüler değilmidir?

sen hala yatmadın mı çocuğum? sanırım bu konuda dağılacak tek kişi sensinBeyler adam lafı koydu dagilin![]()

sölediklerimi anlayamicak kadar ufaksınHee yattim uyuyarak yazıym zten![]()

Rüyandamı yazıon bilader psikopat çıktı ha buHee yattim uyuyarak yazıym zten![]()

Ezdin ha çocuğusölediklerimi anlayamicak kadar ufaksın![]()

Aha işler kızışmaya başladıYasin kacta bana kck dion sn![]()
Kanka sen takma kafaya yat uyu yaw bu saatte ne işin var 
Zor olanı sever insan.kavga ve gürültülerin sonlanmasını, bütün insanlığın kardeşçe, barış içerisinde yaşamasını istiyorum...
çok şey mi istiyorum![]()

Şimdi soracaktım ha oruç tutçanmı diyeOrc tutacm![]()
Helal olsun la sana 
