c6-01 derim ben 603 oyuncak telefon gibi duruyor.c6-01 çelik kasa seni bilmem ama ben telefonda ağırlık arayanlardanım.Teknosa turuncu indirimden 580e almıştım 4 ay önce.
ilk fark 603 c6-01 den sadece kamera yönünden zayıf. Sağlamlık bakımından ben eşit görüyorum ikisini de. Ayrıca 603 yeni güncellemelere açık telefon 2. Nesil olduğu için. Görünus vs özellikleri bakımından değerlendiremem bu kişiden kişiye göre değişir. Fakat 603 fiyatı ile Olsun özellikleriyle Olsun performansı ile Olsun yeni gelecek olan güncellemeler ile Olsun her halükarda c6-01 den iyi bir telefon
nasıl yani bu güncellemeler c6-01e gelmeyecek mi
Yapmayın arkadaşlar. c5-00 bile görüntülü görüşme özelliğine sahip ve fiyat aralığı 450-550 lira arasında olan bir telefon. Nasıl nokia 603 en iyisi dersiniz.
1. Nesil ve performans bakımından düşük olduğu için gelmeyecek.
takmışsınız bi görüntülü görüşme Allahını seversen kaç kere görüntülü konuştun ?
500'e nokia 603'den daha iyi telefon bulamazsan + yeni nesil fp2'den sonrasıda var bu telefonun.
603 alacak yanivalla ihtiyacımı fazlasıyla karşılıyo gelmese de fark etmez doğrusu hem hangisini alırsak alalım 1 sene geçmeden özellikleri eski sayılıyo.ayrıca c6-01in bence en öne çıkan özelliği hd video çekmesi bu kadar iyl olacağını düşünmemiştim evde plazmada izliyoruz videoları mükemmel

c6-01 o zaman 500-600 civarı![]()
arkadaslar benimde n78 model cep telefonum var alalı 3 sene oldu bayağı darbe yedi bende nokia 603 vakti geçeceğim acaba facebookdaki videolar izleniyormu kullanan söyleyebilirmi
evet izleniyor.
