Symbian Telefon Tavsiyesi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sefaturut

Üye
701 önerirdim sana ama fiyatına göre c6-01 yada 603 diyorum ama 603 2.nesil yeni güncellemeler bunda onun için 603 öneririm.
 


famemonster16

famemonster16

Üye
603'de NFC de var. c6-01 ile 603 arasında kaldıysan görüntülü görüşme senin için önemli değilse 603 almalısın.
 
leqo35

leqo35

Üye
603 ;)
 
moonstar90

moonstar90

Üye
c6-01 derim ben 603 oyuncak telefon gibi duruyor.c6-01 çelik kasa seni bilmem ama ben telefonda ağırlık arayanlardanım.Teknosa turuncu indirimden 580e almıştım 4 ay önce.
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
700 al o zaman kardeşim...

- - - Eklendi - - -

700 al o zaman kardeşim...

- - - Eklendi - - -

700 al o zaman kardeşim...
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
c6-01 derim ben 603 oyuncak telefon gibi duruyor.c6-01 çelik kasa seni bilmem ama ben telefonda ağırlık arayanlardanım.Teknosa turuncu indirimden 580e almıştım 4 ay önce.

ilk fark 603 c6-01 den sadece kamera yönünden zayıf. Sağlamlık bakımından ben eşit görüyorum ikisini de. Ayrıca 603 yeni güncellemelere açık telefon 2. Nesil olduğu için. Görünus vs özellikleri bakımından değerlendiremem bu kişiden kişiye göre değişir. Fakat 603 fiyatı ile Olsun özellikleriyle Olsun performansı ile Olsun yeni gelecek olan güncellemeler ile Olsun her halükarda c6-01 den iyi bir telefon
 
moonstar90

moonstar90

Üye
ilk fark 603 c6-01 den sadece kamera yönünden zayıf. Sağlamlık bakımından ben eşit görüyorum ikisini de. Ayrıca 603 yeni güncellemelere açık telefon 2. Nesil olduğu için. Görünus vs özellikleri bakımından değerlendiremem bu kişiden kişiye göre değişir. Fakat 603 fiyatı ile Olsun özellikleriyle Olsun performansı ile Olsun yeni gelecek olan güncellemeler ile Olsun her halükarda c6-01 den iyi bir telefon

nasıl yani bu güncellemeler c6-01e gelmeyecek mi
 
NokiaAltıYüzÜç

NokiaAltıYüzÜç

Üye
Yapmayın arkadaşlar. c5-00 bile görüntülü görüşme özelliğine sahip ve fiyat aralığı 450-550 lira arasında olan bir telefon. Nasıl nokia 603 en iyisi dersiniz.

takmışsınız bi görüntülü görüşme Allahını seversen kaç kere görüntülü konuştun ?
500'e nokia 603'den daha iyi telefon bulamazsan + yeni nesil fp2'den sonrasıda var bu telefonun.
 
moonstar90

moonstar90

Üye
1. Nesil ve performans bakımından düşük olduğu için gelmeyecek.

valla ihtiyacımı fazlasıyla karşılıyo gelmese de fark etmez doğrusu hem hangisini alırsak alalım 1 sene geçmeden özellikleri eski sayılıyo.ayrıca c6-01in bence en öne çıkan özelliği hd video çekmesi bu kadar iyl olacağını düşünmemiştim evde plazmada izliyoruz videoları mükemmel
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
takmışsınız bi görüntülü görüşme Allahını seversen kaç kere görüntülü konuştun ?
500'e nokia 603'den daha iyi telefon bulamazsan + yeni nesil fp2'den sonrasıda var bu telefonun.

arkadaş zaten anladı o fiyata 603 ten başka telefonun alınmasının hata olacağını :oke: 603 alacak yani

- - - Eklendi - - -

valla ihtiyacımı fazlasıyla karşılıyo gelmese de fark etmez doğrusu hem hangisini alırsak alalım 1 sene geçmeden özellikleri eski sayılıyo.ayrıca c6-01in bence en öne çıkan özelliği hd video çekmesi bu kadar iyl olacağını düşünmemiştim evde plazmada izliyoruz videoları mükemmel

evet videoları çok kaliteli çekiyor. 603te aynı kalitede :oke:
 

ozelayyildiz

Üye
c6.01 fiziksel olarak da kibar bir tlf Şuan Elimde var Arkadaşım için ayırttım . Güncellemeler konusunda ki yenikleri bilemem Ama çok kullanışlı iletişim sistemi Belle depo hafızası yok. Kamerası gayet güzel sadece yakın yazı çekerken Net göstermiyor yazı çekmeyeceksen problem yok. Ama biraz daha ekonomiyi yüksektirsen iyi bir 701 almani tavsiye ederim. Yıllardır sayısız nokia çeşidi kullandım 701 performansında hiç bir cihaz Görmedim şimdiye kadar yeni çıkan n9lar i bilmiyorum . Belki e serisinde olabilir bu hız dokunmatik olarak tek benim gördüğüm.

- - - Eklendi - - -

bu Arada 603 e Baktım aynı performansa sahib aynı iletişim sistemi 701le fark Kamera ve depo hafızası sanırım. 603u alırsan pişman olmazsın heralde Hemde Istediğin fiyat aralığındaymis .
 

malatyalı_44

Üye
arkadaslar benimde n78 model cep telefonum var alalı 3 sene oldu bayağı darbe yedi bende nokia 603 vakti geçeceğim acaba facebookdaki videolar izleniyormu kullanan söyleyebilirmi
 
mustafasen

mustafasen

Üye
adam dokunmatık olmasın diyor.bence en iyisi e 52 alsın hem 3 g hem monoblok hem 600 mhz işlemci hemde batarya 1500A ikisene kullandım canavar gibi tel.enson 701 e takasta kullandım.bazen aramıyor deyilim.
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye

hbwolf

Üye
nokia c6-01 almanı tavsiye ederim dostum. bende onu kullanıyorum canavar gibi tel :D
 
StaLKeR-190E

StaLKeR-190E

Üye
603 <333333333333333333333
 

malatyalı_44

Üye
bana göre uygun fiyat bakımından 603
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt