N9 almayi düsünüyorum lütfen yardim edin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alparslan46

Üye
    Konu Sahibi
N9 almayi düsünüyorum lütfen yardim edin
arkadaşlar bu ay içerisinde n 9 almayı düşünüyorum. daha önce n 8 kullanıyordum kulaklık ile müzik dinlerken sesi oldukça iyiydi n 9 da özellikle kulaklık ile müzik konusunda pisman olur muyum
 


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
arkadaşlar bu ay içerisinde n 9 almayı düşünüyorum. daha önce n 8 kullanıyordum kulaklık ile müzik dinlerken sesi oldukça iyiydi n 9 da özellikle kulaklık ile müzik konusunda pisman olur muyum
Düşük olduğunu söylüyorlar ama kullanan biri daha iyi yardımcı olur.
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
N9'un performansı kadar kullandığın kullancağın kulaklıkta önemli.Sesi az bile olsa kulaklığının durumu ile o sesi yeterli seviyeye getirebilirsin.
 

alparslan46

Üye
    Konu Sahibi
peki baska telefon önerebilirmisiniz android olmamak sartiyla.ve ben müzigi kulaklik ile dinlerim
ona göre tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
abandonware

abandonware

Üye
peki baska telefon önerebilirmisiniz android olmamak sartiyla.ve ben müzigi kulaklik ile dinlerim
ona göre tavsiyelerinizi bekliyorum.

niye android değil ki? neyse, önerim: wave3, nokia 603, lumia 900 (türkiyede yok)

android olacaksa: xperia sola, galaxy wonder
 
codblackops2

codblackops2

Üye
N9 Güzel bir seçim bence bir kulaklık için lokum gibi telefonu mu bırakacaksın?
 
Hex4d0r

Hex4d0r

Üye
Müziğe bu kadar düşkünseniz iPod almayı deneyin. Yanınada bir CKS 77 :) Sony'nin vs. güzel oynatıcıları var. Gerçi kullanacağın kulaklığa göre bir uyum söz konusu ama genelde iPod'da sorun çıkarmıyorlar.
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
muzık ıstıyosan ve andoıd dusunmuyosan ios al ıphone almanı onerırım muzıkte kımse elıne su dokemez emın ol :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt