İhtiyar ve deli manyak'ı özledim:(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TheSoftware

TheSoftware

Üye
    Konu Sahibi
İhtiyar ve deli manyak'ı özledim:(
Arkadaşlar gece gündüz dizisini bilenleriniz var mı?Hani arslan,alev,ihtiyar o diziden sonra hiçbir dizi bana zevk vermedi o dizi harika ve gercekciydi sürekli internetten izliyorum.
 


viktoreznov

viktoreznov

Üye
ben de prison break izliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve FeC!
FeC!

FeC!

Üye
ben de prison break izliyorum.

Prison break candır. :ehe Bir daha olsa izlerim gerçeten. İzlediğim en iyi tabancı diziydi. Bir de bu aralar The Walking Dead i izlemek istiyorum ama izleyecek yer bulamadım. :(
 
otostopçu

otostopçu

Üye
Two And A Half Men :ehe
F.R.I.E.N.D.S de güzel dizi :)
 
larten123

larten123

Üye
Being Human:cool
 
Hasan Enes

Hasan Enes

Üye
Seksenler İzliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: viktoreznov
Necmati

Necmati

Üye
bırak o klavyeyi evlat
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Prison break candır. :ehe Bir daha olsa izlerim gerçeten. İzlediğim en iyi tabancı diziydi. Bir de bu aralar The Walking Dead i izlemek istiyorum ama izleyecek yer bulamadım. :(

Aylardır 3. sezonu bekliyorum :zzz:
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Leyla ile Mecnun
 
  • Beğen
Tepkiler: Necmati
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt