Çileği Nasıl Yiyorsunuz? (resimli) ;)

Sponsorlu Bağlantılar

man20

man20

Üye
    Konu Sahibi
Çileği Nasıl Yiyorsunuz? (resimli) ;)
Ben Böyle yiyorum ya siz??

 


nokia_belle

nokia_belle

Üye
İsim alev resimde ki yazı merve nası bir uyuşmazlık bu:d:
Resimde ki çilek yemiyor ki,öpüyor:kop:
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Kendi çilek yeme videomu çeksem emin olun izleyemezsiniz.Bir şeyler yerken cenevara dönüşüyorum hele ki evde tek falansam aman Allahım.

Bu arada resimdeki arkadaşta evde güneş gözlüğü takıp bir yandan çilekle öpüşüp bir yandan da fotoğrafını çekmiş vay canına
 
  • Beğen
Tepkiler: man20
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Fotoğraf paintlenmiş :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: man20
__xXx__

__xXx__

Üye
ben önce üstüne krem şanti sürerim ve dolaba atar soğuturum ilişkiye gerek yok:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları ve man20
nokia_belle

nokia_belle

Üye
ben önce üstüne krem şanti sürerim ve dolaba atar soğuturum ilişkiye gerek yok:ehe
Bakıp beslemek lazım,sevgi şefkat göstericen yoksa pörsümüş olur küser lekeli olur yenmez:D
 
  • Beğen
Tepkiler: __xXx__
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
  • Beğen
Tepkiler: nokia_belle
__xXx__

__xXx__

Üye
ben böyle dik dik koymuyorum ama yinede iş görür afiyet olsun(iftardan sonra:ehe)

 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Aldın mı cevabını :d:
 
man20

man20

Üye
    Konu Sahibi
benim paylaştığım resme yakın bi resim :D angelina jolie'de böle yiyomuş :D

 
-efşan

-efşan

Üye
Nimetle fantezi olmaz.:)
 


Üst Alt