Windows Phone 8’de Ekran Görüntüsü Nasıl Alınır?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Windows Phone 8’de Ekran Görüntüsü Nasıl Alınır?
Microsoft’un büyük umutlar bağladığı mobil işletim sistemi Windows Phone 8, yepyeni özellikleri ile gündeme gelmeye devam ediyor. İşte onlardan biri daha:

Başarısız geçen iki Windows Phone sürümünün ardından Microsoft, Windows 8’den çok şey beklemeye başladı. Bir parça çağı yakalamış gibi görünen işletim sistemine dair her geçen gün yeni bir özelliğin varlığından bahsediliyor. Ortaya atılan son iddia ise ekran görüntüsünün nasıl alınacağına dair.




Söylentilere göre Windows Phone 8 ile birlikte Windows tuşu ve kamera tuşuna aynı anda basıldığı takdirde ekran görüntüsü alabilmek mümkün olacak. Bilindiği üzere daha önce ekran görüntüsü almak için ciddi bir çaba sarfetmeniz gerekiyordu. Windows Phone 7 ve Windows Phone 7.5 sürümlerinde ön tanımlı olarak ekran görüntüsü alma özelliği bulunmuyordu. Bu eksikliği gidermek için de bir takım üçüncü şahıs yazılımlar ile cihaza müdahale etmeniz gerekmekteydi.

Bilindiği gibi gelmiş geçniş tüm mobil işletim sistemlerinde bulunan bir özellik olan ekran görüntüsü alma desteği ancak Windows Phone 8’de Microsoft’un mobil işletim sistemine entegre edilebildi.

(Scroll)
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


pardon hocam senin açtığın konunun başlığı ingilizce olunca benzer konularda çıkmadı. wp bölümünü daha iyi takip edicem bundan sonra.

:D olabilir kardeşim sıkıntı yok :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
"Benim bölümümde benden hızlı olabileceğini mi sandın Anıl?:D"
:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt