Rıza Soylu
Üye
Garanti Sizce Gitti mi?
Arkadaşlar konuya cep telefonları genel bölümünde net cevap alamadığım için burayada açma gereği duydum.Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.
Bimeks te samsung galaxy s wifi 5.0 299 tl ye düşmüştü bende satın aldım.İncelemelerde gingerbread sürümüne güncellendiği söyleniyordu.Fakat aldım türkiye güncellemesi yokmuş.Bunun üzerine bende bilgisizliğimden dolayı italyada çıkmış 2.3.6 gingerbread romunu bulup kurdum ama gerçekten orjinal rom üzerinde hiçbir oynama yapılmamış.Şimdi ise tek tereddütüm var orjinal rom yükledim fakat bu güncelleme türkiyede .ıkmadığı için benim cihazım garanti dışı kaldımı şimdi?
- - - Eklendi - - -
acil cevap pls hiç bilen biri yokmu bu konuları :S
Bimeks te samsung galaxy s wifi 5.0 299 tl ye düşmüştü bende satın aldım.İncelemelerde gingerbread sürümüne güncellendiği söyleniyordu.Fakat aldım türkiye güncellemesi yokmuş.Bunun üzerine bende bilgisizliğimden dolayı italyada çıkmış 2.3.6 gingerbread romunu bulup kurdum ama gerçekten orjinal rom üzerinde hiçbir oynama yapılmamış.Şimdi ise tek tereddütüm var orjinal rom yükledim fakat bu güncelleme türkiyede .ıkmadığı için benim cihazım garanti dışı kaldımı şimdi?
- - - Eklendi - - -
acil cevap pls hiç bilen biri yokmu bu konuları :S


