Garanti Sizce Gitti mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
Garanti Sizce Gitti mi?
Arkadaşlar konuya cep telefonları genel bölümünde net cevap alamadığım için burayada açma gereği duydum.Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.

Bimeks te samsung galaxy s wifi 5.0 299 tl ye düşmüştü bende satın aldım.İncelemelerde gingerbread sürümüne güncellendiği söyleniyordu.Fakat aldım türkiye güncellemesi yokmuş.Bunun üzerine bende bilgisizliğimden dolayı italyada çıkmış 2.3.6 gingerbread romunu bulup kurdum ama gerçekten orjinal rom üzerinde hiçbir oynama yapılmamış.Şimdi ise tek tereddütüm var orjinal rom yükledim fakat bu güncelleme türkiyede .ıkmadığı için benim cihazım garanti dışı kaldımı şimdi?

- - - Eklendi - - -

acil cevap pls hiç bilen biri yokmu bu konuları :S
 


TheCower

TheCower

Üye
Evet gitti. Çünkü orjinal de olsa farklı rom kurmuşsun.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Evet orjinalliğe elveda demişsin. Orjinal garantisiz rom yüklemişsin. Ancak, telefonun donanımsal olarak arızalanırsa garantisi hâlâ var, yazılımsal olarak arızalanırsa garantisi gider. Yalnız korkmana gerek yok, varsa Türkçe eski sürüm dönebilirsin ;)
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
off arkadaşta gitmez demişti orjinal rom yüklüyorsun demişti internette araştırdım froyo sürümüde bulamadım(ddetaylı araştırmadım) yandım şimdi ben ya offf :(
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Galaxy S'i olan ya da Galaxy'lerin romlarından anlayan biri sana yardımcı olursa orjinal romu bulması çok iyi olur.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Bişey olmaz verirsin tekrar rom atarlar emin ol ;)
 
blacktalon

blacktalon

Üye
Benim anlamadıgımda simsiz olunca 250 tl ama sim destegi varsa 1000+ tl iphone ve ipodlarda da boyle hat destegi bu kadar pahalı olur mu :)
 
enes-1907

enes-1907

Üye
galaxy s kullanan birinden bul eski orjinal romunu yükle
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
hey ben burdayım forumda kullan çok az kişi var bu cihazı bende kullanıom bende rom yükledim ama jig cihazıyla sıfırlarsan ruhları bile duymaz işe yaradı bende
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
hey ben burdayım forumda kullan çok az kişi var bu cihazı bende kullanıom bende rom yükledim ama jig cihazıyla sıfırlarsan ruhları bile duymaz işe yaradı bende

Oh çok güzel sonunda biri bu forumda bu cihazı kullanılanormuş jig olayini biraz daha acarmisiniz tam bilmiyorum yeni aldığım için
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
Oh çok güzel sonunda biri bu forumda bu cihazı kullanılanormuş jig olayini biraz daha acarmisiniz tam bilmiyorum yeni aldığım için
küçük bi alet ama galaxy s 5 te işe yaramadı herhalde kapağı çıkmadığı için şuan benimkide garanti dışı bişey olmuyo hatta daha hızlanıyo nova 3 falan oynuyom o cihazla şuan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt