Samsung Galaxy S3 Isınma Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

firat1231

firat1231

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy S3 Isınma Sorunu
[h=2]Samsung’un amiral gemisi akıllı cep telefonu Galaxy S3 ne kadar ısınıyor, performansı bundan nasıl etkileniyor? İşte cevaplar[/h]


Samsung’un yeni cep telefonu Galaxy S3, 4 çekirdekli işlemcisiyle son derece hızlı olsa da benzeri akıllı cep telefonları gibi ısınıyor, ısındıkça da yavaşlıyor. Samsung’un Exynos 4 System on Chip işlemcisini kullanan S3′ün işlemcisi 1.4 GHz, dört çekirdekli bir A9 32 nanometre üretim teknolojisine sahip işlemcinin performansı oldukça başarılı. Isınma sorunun kaynağı ise Samsung Galaxy S3′e has değil, incecik bir kasaya hapsedilen bütün mobil işlemciler kısa sürede 40 derecenin üzerine çıkıyorlar. Sonuçta cep telefonu el yakmamasına karşın performansında bariz bir düşüş yaşanıyor.
Yapılan testlerde 40 derecenin üzerinde AnEBench’te 9650 ve Java’da 185 puan alan S3, 25 dereceye soğumasına izin verilirse aynı testlerde 9960 ve 280 puanı almakta zorlanmıyor. Kısacası ince ve çok çekirdekli bir cep telefonunda çok oyun oynamanın bedeli, telefon soğuyana kadar performansta düşüş olarak yansıyor.
Peki sadece Samsung mu? Hayır, benzer incelikte ve güçte bütün akıllı cep telefonlarında durum böyle. Yapılan testler HTC’ One X, One S modellerinde, LG Optimus 4X’te ve Samsung Galaxy S3′te aynı ısınma ve performans düşüşünün olduğunu gösteriyor.
 


PriZm

PriZm

Üye
40 derecede performansı düşüyormu :| benim telefon 65 dereceye çıktığında yavaşlamaya başlıyor :D
 
SilentOne

SilentOne

Üye
deh 65 derecemi bnim işlemcide 35nm ama okadr ısındıqını gormedim laptop daki 50 dereceden sonra alttaki fanı açıyom 65 derece cep telefonu bari 10 derece daha çıkartakda yumurta pişirek :D
 
  • Beğen
Tepkiler: tayfunerdogmus1
AndroidciMünir

AndroidciMünir

Üye
O kadarda ısınmıyor bence,sadece alt kısım zaten.Oda çok az ?
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Performansta düşüş olduğunu bilmiyordum ancak bunu deneyeceğim hem sıcakken hemde soğukken testten geçirelim bakalım ne olacak :oke:
 

gcakay

Üye
sıcaklığın 40 lara veya 50 ye çıktığını nereden test ediyorsunuz
 
TheMadness

TheMadness

Üye
40 derecenin üstüne çıkmadı
 
blacktalon

blacktalon

Üye
sıvı soğutma gibi bi.teknolojiyi su telefona uydursalar sorun kalmıcak :)
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware

gcakay

Üye
benim sorumu kimse cevaplamamış arkadaşlar
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
benim sorumu kimse cevaplamamış arkadaşlar

Ya google play dan program yüklersin (Cpu Tempature yazman yeterli arama yerine görürsün) yada telefonun htc markalı ise *#*#4636#*#* yaparak pil kullanımına girerek sıcaklığını görebilirsin. Mobil olduğum için telefon modelini göremiyorum da kusura bakma.
 

taka78

Üye
arkadaşın teli galaxy 1 die gözüko dreamagic
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware

gcakay

Üye
galaxy s3
 
DirenishFlow

DirenishFlow

Üye
60 Derecemi ! oha Hacı Elde Zor tutulur o .
 

taka78

Üye
özür dilerim galxy s3 müş s9300 model kodunu bilmiodum sorry
 
krazy

krazy

Üye
Isınma sorunu hepsinde varsa bu bi sorun degil ortak özellikdir diyerek konuyu kapatıyorum bu güzel telefonlara daha fazla yüklenmeyin diyorum :D :D
 
  • Beğen
Tepkiler: tayfunerdogmus1
abandonware

abandonware

Üye
sıvı soğutma gibi bi.teknolojiyi su telefona uydursalar sorun kalmıcak :)

:kop: tabi canım... bide oldu olacak vantilatörlü telefon yapsınlar :D - bknz: http://www.maxicep.com/diger-cin-ur...cakmasi-cikti-cinliler-is-basinda-661397.html

- - - Eklendi - - -

arkadaşın teli galaxy 1 die gözüko dreamagic

:kop: galaxy i deil o galaxy i9300

- - - Eklendi - - -

Isınma sorunu hepsinde varsa bu bi sorun degil ortak özellikdir diyerek konuyu kapatıyorum bu güzel telefonlara daha fazla yüklenmeyin diyorum :D :D

o kadar incecik telefon yaparlarsa olacağı budur. bide gel sen benim evo 3d yi gör incelik neymiş :) hadi kapat bakam konuyu
 
hunter41

hunter41

Üye
Benim cihazda isiniyor 4.1.2 ye güncellemesi ni kurdum hem sarj az gidiyor hem telefon isiniyor
 


Üst Alt