N73 de sorun bi yardım etseniz!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yunus4554

yunus4554

Üye
    Konu Sahibi
N73 de sorun bi yardım etseniz!!!
Arkadaşlar ßen n73 kullanıyorum ama lifeblog açılmıyor tıkladığımda lifeblog veri tabanına erişmiyor diyo ßir yardım etseniz!!!:(


Resmi budur


- - - Eklendi - - -

Yardım edin maxicep ailesi:(
 


ismail

ismail

Üye
open4all yamasını açcaksın
 
kalpsizşair

kalpsizşair

Üye
secman yada rompatcherdan
 
yunus4554

yunus4554

Üye
    Konu Sahibi
Ya arkadaşlar zaten benim telefonum hack li ya bu konu çüzelim ya
 
kalpsizşair

kalpsizşair

Üye
ben denedim secmanda ama herhangi bir etkisi olmadı telefnun saat ve tarih ayarı tam dimi?
 
kalpsizşair

kalpsizşair

Üye
hafıza kartını çıkar bi kere rompatcherdan open4all ı aç değişik kombinasyonlar deneyelim giriyor mu diye deneyelim
 
ismail

ismail

Üye
rompatcher kurcan ordan açcan onu yukardaki hack yöntemini yap
 
kalpsizşair

kalpsizşair

Üye
elimizden gelen herşeyi deneyelim bi olmasa formatlarız teli
 
yunus4554

yunus4554

Üye
    Konu Sahibi
arkdaşlar çok iy siniz gerçekten ben telefonu format atım hemde 3 çeşit format ya bu liflog sile bilirmiyiz ondan sonra tekrar yüklesek olmaz mı tabi öyle bişi ola bilir mi bilmiyorum
 
kalpsizşair

kalpsizşair

Üye
valla bu program telin kendisinde var kaldırılmıyor. Eğer 3 çeşit format attıysan bu yazılımsal bir sorun gibi telefonun yazılımını günceleyebilir misin nokia pc suite ile?
 
yunus4554

yunus4554

Üye
    Konu Sahibi
Pc yok kardeşim
 
kalpsizşair

kalpsizşair

Üye
usb kablon varsa ve bilgisayır varsa nokianın sitesinden pc suit indirip teli günceleyebilirsin. Bi yöntem daha var ama onu hiç kullanmadım telefonumu güncellerken

- - - Eklendi - - -


hadi ya bu kötü oldu işte
 
yunus4554

yunus4554

Üye
    Konu Sahibi
usb kablon varsa ve bilgisayır varsa nokianın sitesinden pc suit indirip teli günceleyebilirsin. Bi yöntem daha var ama onu hiç kullanmadım telefonumu güncellerken

- - - Eklendi - - -



hadi ya bu kötü oldu işte
tln halleyemedik ya
 
kalpsizşair

kalpsizşair

Üye
biliyorum canını sıkıp duracak şu lifelog meselesi ama hafıza kartını çıkar bi telefonu kapt aç hafıza kartını takmadan eğer duzelmezse başka bi programda sorun var mı diye bak yoksa pek o kadar önemli bişey değil zaten o kullanma boş ver
 
yunus4554

yunus4554

Üye
    Konu Sahibi
biliyorum canını sıkıp duracak şu lifelog meselesi ama hafıza kartını çıkar bi telefonu kapt aç hafıza kartını takmadan eğer duzelmezse başka bi programda sorun var mı diye bak yoksa pek o kadar önemli bişey değil zaten o kullanma boş ver

Onu denedim olmadı ama sana kardeşim çok teşekür ederim en azından benim için çabaladın bunu yapmayanda var
 
kalpsizşair

kalpsizşair

Üye


Onu denedim olmadı ama sana kardeşim çok teşekür ederim en azından benim için çabaladın bunu yapmayanda var

Önemli değil kardeşim yardımcı olabilseydim o zaman teşekkürü hak ederdim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt