open4all yamasını açcaksın
ben denedim secmanda ama herhangi bir etkisi olmadı telefnun saat ve tarih ayarı tam dimi?

Pc yok kardeşim
tln halleyemedik yausb kablon varsa ve bilgisayır varsa nokianın sitesinden pc suit indirip teli günceleyebilirsin. Bi yöntem daha var ama onu hiç kullanmadım telefonumu güncellerken
- - - Eklendi - - -
hadi ya bu kötü oldu işte
biliyorum canını sıkıp duracak şu lifelog meselesi ama hafıza kartını çıkar bi telefonu kapt aç hafıza kartını takmadan eğer duzelmezse başka bi programda sorun var mı diye bak yoksa pek o kadar önemli bişey değil zaten o kullanma boş ver
Onu denedim olmadı ama sana kardeşim çok teşekür ederim en azından benim için çabaladın bunu yapmayanda var
