Hayat felsefeniz size ne diyor ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FatoŞ

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
Hayat felsefeniz size ne diyor ?
[/URL]


Bakalım sizin ki ne diyor ? (:


Benim Ki ~


[h=2]Anı yaşa[/h]Şu anda ne yapıyor olduğunuzla çok fazla ilgilisiniz. Geçmişte ne oldu ya da gelecekte neler olacak gibi tasalara, kaygılara düşmek pek size göre bir durum değil. “Ben şimdi mutluysam gerisi zaten teferruattır.” diyorsunuz.
 


semihguney

semihguney

Üye
aynısı çıktı

Anı yaşa
Şu anda ne yapıyor olduğunuzla çok fazla ilgilisiniz. Geçmişte ne oldu ya da gelecekte neler olacak gibi tasalara, kaygılara düşmek pek size göre bir durum değil. “Ben şimdi mutluysam gerisi zaten teferruattır.” diyorsunuz.

- - - Eklendi - - -

tutmadı sanki benimki
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ
FatoŞ

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
aynısı çıktı

Anı yaşa
Şu anda ne yapıyor olduğunuzla çok fazla ilgilisiniz. Geçmişte ne oldu ya da gelecekte neler olacak gibi tasalara, kaygılara düşmek pek size göre bir durum değil. “Ben şimdi mutluysam gerisi zaten teferruattır.” diyorsunuz.

- - - Eklendi - - -

tutmadı sanki benimki
Hmm Bilmem Ki :)
 
__xXx__

__xXx__

Üye
[h=2]Geleceği düşün[/h] Geçmişte olup bitenler geçmişte kaldı, ancak gelecek sizin için çok daha önemli. Bu gün yaptığınız her şeyin, geleceğe bir yatırım olduğunu düşünüyorsunuz ve adımlarınızı bunu düşünerek atıyorsunuz. İşinizi arkadaşlarınızı hep geleceğinizi düşünerek seçiyor, ilerde size ayak bağı olabilecek ayrıntılardan uzak duruyorsunuz.
:hmmm
 
semihguney

semihguney

Üye
[h=2]Geleceği düşün[/h] Geçmişte olup bitenler geçmişte kaldı, ancak gelecek sizin için çok daha önemli. Bu gün yaptığınız her şeyin, geleceğe bir yatırım olduğunu düşünüyorsunuz ve adımlarınızı bunu düşünerek atıyorsunuz. İşinizi arkadaşlarınızı hep geleceğinizi düşünerek seçiyor, ilerde size ayak bağı olabilecek ayrıntılardan uzak duruyorsunuz.
:hmmm

bu bana daha uygun bence . Test bozuk çıktı :)
 
FeC!

FeC!

Üye
Aal Izz Well :D :oke:

- - - Eklendi - - -

Bir de I have a Spirit İndestructible. :oke:
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Felsefeyi sevmem. Hocaylada hep tartışırım zaten :D
 
tempestshine

tempestshine

Üye
[h=2]Geçmişe takıl[/h]
Bir miktar geçmişe takılmışsınız. Daha önce yaptığınız hataları yeniden yapmaktan korktuğunuz için olsa gerek, yeterince kuvvetli adımlar atmaktan çekiniyorsunuz. Hayat size iki adım attığında siz bir adımla karşılık vermekten yanasınız. Çünkü diğer adımı tekrar düşünmek ve gözden geçirmek, hatta gerekirse bu konuda yardım almaktan yanasınız.
 
otostopçu

otostopçu

Üye
gazla gitsin :)
sen düz yolunda git yolundan sapma
 
doctorrr

doctorrr

Üye
[h=2]Anı yaşa[/h]
Şu anda ne yapıyor olduğunuzla çok fazla ilgilisiniz. Geçmişte ne oldu ya da gelecekte neler olacak gibi tasalara, kaygılara düşmek pek size göre bir durum değil. “Ben şimdi mutluysam gerisi zaten teferruattır.” diyorsunuz.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
[h=2]Geleceği düşün[/h]
Geçmişte olup bitenler geçmişte kaldı, ancak gelecek sizin için çok daha önemli. Bu gün yaptığınız her şeyin, geleceğe bir yatırım olduğunu düşünüyorsunuz ve adımlarınızı bunu düşünerek atıyorsunuz. İşinizi arkadaşlarınızı hep geleceğinizi düşünerek seçiyor, ilerde size ayak bağı olabilecek ayrıntılardan uzak duruyorsunuz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt