Hiç uğraşma şu an 118Bana pm at öğrenmek istediğinde ben sana söylerim
![]()
Masaüstü görünüme geç ve bu linke tıkla mesaj sayını profilinde görürsün. http://www.maxicep.com/site-hakkinda/mesaj-sayisina-nerdn-bakiliyodu-669196.html#post4953064Evet mobilm ucweb ten masaüstü görünümü yapıncada oluyomu?
masa üstü çok kasiyor mobil için olsa iyi olurdu
ama maalesef yok 
yaptm ama benim profil gözükmüyo sadece sizn mesajlar var?Mobil görünümde iken mesaj sayısına bakamazsınız, ancak masaüstü görünümüne geçip bakabilirsiniz.
- - - Eklendi - - -
Masaüstü görünüme geç ve bu linke tıkla mesaj sayını profilinde görürsün. http://www.maxicep.com/site-hakkinda/mesaj-sayisina-nerdn-bakiliyodu-669196.html#post4953064
Eklediğim resimdeki gibi görünmesi gerekir.yaptm ama benim profil gözükmüyo sadece sizn mesajlar var?
Eklediğim resimdeki gibi görünmesi gerekir.
Sende masa üstü nasıl görünüyor?öle görünmüyo
Foto nasl çekcem ???
Foto nasl çekcem ???
